30 Iulie 2010

eMag isi asuma costuri de 132.000 lei in fata clientilor, din cauza unei erori tehnice



Din cauza unei probleme de interconectare intre serverele interne si centrele de date care a dus la desincronizarea mecanismelor de actualizare, preturile de vanzare pentru 463 de produse au fost afectate pe site-ul eMag.ro. Astfel, anumite produse au putut fi achizitionate cu un pret mult mai mic decat valoarea reala iar altele cu un pret mai mare.

"Celor care au comandat produse la preturi mai mici decat oferta normala le vom livra produsele exact la pretul respectiv, iar celor care au comandat la preturi mai mari le vom actualiza comenzile la pretul de lista corect. Livrarile se vor face in limita stocului disponibil si in ordinea primirii comenzilor, dupa procedura normala", a declarat Radu Apostolescu (foto), director de marketing eMag.

O prima estimare a diferentelor de pret cauzate de eroarea tehnica pe care eMag le va onora se ridica la suma de aproximativ 132.000 lei (de exemplu: 18 televizoare afisate cu pret mediu 180 lei fata de 2700 lei, 27 notebookuri afisate la un pret mediu de 130 lei fata de 1800 lei precum si alte produse diverse insumand 248 comenzi primite intre orele 2 si 9:30).

Ca urmare a erorii tehnice, in aceasta dimineata a fost necesara resincronizarea tuturor sistemelor, ceea ce a dus la indisponibilitatea de peste o ora a site-ului, cea mai mare perioada de acest fel din ultimii doi ani.



Citeste si