30 Iulie 2010

LG Electronics: Vanzari in crestere cu 10%, pana la peste 12 mil. $



In al doilea trimestru din 2010, vanzarile globale consolidate ale companiei LG Electronics au crescut cu 10%, comparativ cu anul anterior, ajungand la 12,4 miliarde dolari, iar profitul operational a ajuns la 108 milioane dolari, ceea ce reprezinta o scadere de 26% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

Venitul companiei Home Entertainment a crescut cu 4% comparativ cu trimestrul anterior si cu 19% comparativ cu anul anterior, datorita cererii in continua crestere pentru televizoarele cu ecran plat, ceea ce a dus la vanzari de 4,6 miliarde dolari si la un profit operational de 24 milioane dolari. Livrarile au crescut cu 47% fata de anul trecut, la 6,3 milioane de unitati.

Compania Mobile Communications a comercializat 30,6 milioane de unitati in acest trimestru, ceea ce reprezinta o crestere de 13% comparativ cu trimestrul anterior si 2% comparativ cu anul anterior. Aceste rezultate se datoreaza cresterii inregistrate pe pietele emergente, dar si introducerii unor noi telefoane inteligente precum Allz si Optimus Q. Vanzarile au crescut cu 5,8% comparativ cu trimestrul anterior, dar au scazut cu 29,5% comparativ cu anul anterior. Marja de profit operational a scazut comparativ cu anul anterior datorita investitiilor in R&D si extinderii canalelor de distributie pe pietele emergente.

Divizia Home Appliance continua sa obtina rezultate pozitive, inregistrand vanzari in crestere cu 29%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la 2,31 miliarde dolari si la un profit operational de 159 milioane dolari. Vanzarile inregistrate in America de Nord, Asia, Orientul Mijlociu si Africa si cresterea cererii de produse LED au contribuit la o crestere cu 30% a vanzarilor globale comparativ cu anul anterior.

De asemenea, compania Air Conditioning anunta vanzari de 1,4 miliard dolari, ceea ce reprezinta o crestere cu 11% comparativ cu anul anterior. Totodata, profitul operational a atins cifra de 51 milioane dolari. Compania vizeaza consolidarea pozitiei pe piata globala iar noile modele economice, cresterea investitiilor in energie solara si tehnologia LED vor asigura cresterea viitoare a companiei.

Compania Business Solutions a inregistrat vanzari de 1 miliard dolari, ceea ce reprezinta o crestere cu 14,7% comparativ cu anul anterior, datorita cererii mari pe segmentul de monitoare TV si LED.

LG estimeaza o crestere moderata pentru al treilea trimestru din 2010, odata cu revenirea continua a economiei la nivel mondial.



Citeste si