4 August 2010

Asesoft furnizeaza servicii si aplicatii de 2,5 mil. euro pentru serviciul 112



Asesoft International va furniza Serviciului de Telecomunicatii Speciale (STS) echipamente IT si aplicatii software pentru serviciul 112, valoarea contractului ridicandu-se la 10,68 milioane de lei (TVA inclusa), informeaza Mediafax.

Contractul incheiat pe 220 de zile presupune achizitionarea de aplicatii software si sisteme informatice, computere personale, monitoare video color, surse de alimentare electrica continua si imprimante laser, conform informatiilor publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro.

La licitatie au depus oferte si societatile Logic Computer si Quality Business Solutions.

In luna iunie, STS a anuntat ca Teamnet International si Asesoft International vor furniza aplicatii software de 9,99 milioane de lei, care vor asigura interoperabilitatea agentiilor de urgenta (Politie, Ambulanta etc) conectate la serviciul de urgenta 112.

STS este operatorul SNUAU, cunoscut si sub denumirea serviciul de urgenta 112.

Acesta a fost lansat la nivel national in aprilie 2005, in urma unei investitii de 40 milioane de euro, si a avut ca furnizor principal compania suedeza Ericsson, care a livrat aplicatia software si echipamentul necesar conectarii centrelor de preluare a apelurilor si agentiile dispecer.

Serviciul 112 are peste 700 de angajati, din care circa 600 sunt operatoare.

Potrivit datelor STS, serviciul 112 poate primi simultan 1.200 de apeluri, din care 100 pot fi preluate instantaneu.

Numarul apelurilor catre serviciul 112 s-a ridicat anul trecut la 23,91 milioane, din care un numar de 5,76 milioane au fost cazuri de urgenta.



Citeste si