17 August 2010

Magazinele de comert online isi fac asociatie. Vezi ce spune Codul de Bune Practici



Reprezentantii celor mai mari magazine online din Romania au constituit Asociatia Romana a Magazinelor Online (ARMO) o organizatie reprezentativa a comertului online pe internet care are obiectiv principal sustinerea dezvoltarii comertului electronic in Romania.

Asociatia va elabora totodata un Cod de Bune Practici pentru magazinele online si un program de atestare a acestora conform codului.

„Toate magazinele online din Romania au anumite obiective comune si intampina probleme asemanatoare, iata ce ne-a adus impreuna” a declarat Marius Ghenea, Presedintele Asociatiei Romane a Magazinelor Online si presedintele Fit Distribution, al doilea jucator pe piata de retail online, care detine site-uri precum Pcfun, PC Garage sau ElectroFun .

Pe de alta parte, Radu Apostolescu, vicepresedinte ARMO si directorul de marketing al eMAG.ro, cel mai mai retailer online din Romania, spune ca primul obiectiv al asociatiei este elaborarea Codului de Bune Practici, care poate fi consultat pe site-ul asociatiei, www.armo.ro.

Membri fondatori ARMO sunt: www.123flori.ro, www.azerty.ro, www.cel.ro, www.comenzipc.ro, www.emag.ro, www.electrofun.ro , www.evomag.ro, www.fungift.ro , www.magazinultau.ro, www.marketonline.ro , www.mediadot.ro, www.pcfun.ro , www.pcgarage.ro, www.pro.ro, www.oktal.ro, www.sevensins.ro, www.shopit.ro , www.toyfun.ro, www.watchshop.ro.



Citeste si