15 Octombrie 2010

Sony vrea sa-si dubleze cota de piata locala pe segmentul laptop-urilor



Sony Vaio, unul dintre producatorii de calculatoare portabile prezent pe piata romaneasca, urmareste sa isi dubleze cota la nivel local pana la finalul anului, de la 2 la 4%, dupa cum sustine Taiju Ishikawa (foto), branch manager Sony in Romania.

Anul trecut, Sony Vaio avea 2% din piata locala de portabile, dupa cum afirma managerul companiei.

"Vrem sa crestem pana la finalul lui 2010 la 3-4% si credem ca acest lucru este realizabil, dat fiind faptul ca si piata locala de laptop-uri a urcat cu 30% in primele trei trimestre ale acestui an, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut", a declarat Ishikawa.

Din totalul vanzarilor Sony Vaio in Romania, vanzarile catre sectorul business au reprezentat, valoric, circa 20% in primele noua luni din 2010, iar acest procent este in crestere.

Potrivit informatiilor transmise de compania de cercetare de piata GfK, in luna mai, Acer era lider pe piata laptop-urilor, cu o cota de 25,1% din piata, urmat de Asus, cu 17,5% si HP, care a avut 14,4%.

Sony a lansat in Romania noua gama de notebook-uri Vaio “business lifestyle”, care include noul Vaio Z, cel mai performant notebook Vaio creat vreodata, noua serie Vaio S si seria Vaio Y.

Noua serie Z marcheaza o premiera pentru notebook-urile VAIO fiind primul model cu ecran LCD de 13,1 inci Full HD (1920 x 1080) cu ilumare LED. Gama extrem de variata de culori acoperita (96% din intreaga gama de culori Adobe RGB) asigura reproducerea fidela a fotografiilor si fisierelor video in format Full HD, iar notebook-ul integreaza si o unitate optica Blu-ray.

Carcasa noului Vaio Z este construita din carbon si aluminiu, beneficiind de un plus de rezistenta. In plus, greutatea sistemului a fost redusa sub 1,5 kilograme pentru un plus de mobilitate. Pretul acestuia este de 15.000 lei.



Citeste si