9 Noiembrie 2010

Orange a investit peste un milion de euro intr-un program de pregatire a angajatilor



Orange, cel mai mare operator de telefonie mobila de pe piata locala, lanseaza Academia de Vanzari, un program de dezvoltare a angajatilor si a partenerilor care lucreaza direct cu clientii companiei, in care s-a investit peste un milion de euro.

Academia de Vanzari face parte dintr-un proiect international dezvoltat de catre grupul France Telecom – Orange in 11 tari.

Programul este construit pe trei niveluri de dezvoltare profesionala (junior, specialist, expert) si pe 3 arii de invatare (cunostinte, abilitati specifice, experienta clientilor).

Academia de Vanzari este un proiect dezvoltat de Orange, in colaborare cu consultanti externi. Investitia in program se ridica la peste un milion de euro si va instrui aproximativ 2.800 de “studenti“ in primul an, atat angajati Orange, cat si parteneri.

Programul se adreseaza in principal celor care lucreaza direct cu clientii, dar si celor care isi doresc o cariera in vanzari.

“Ne asteptam ca proiectul sa contribuie la cresterea gradului de motivare a angajatilor si a partenerilor, prin implicarea lor intr-un program personalizat de dezvoltare profesionala. La finalul acestuia, studentii vor avea sansa sa obtina o certificare care sa le ateste capabilitatile”, a declarat Andreea Patrascu, training & organisational development manager Orange Romania.

De curand, Orange a mai anuntat implementarea unor programe similare cofinantate prin fonduri europene care vizeaza dezvoltarea profesionala a specialistilor de top din cadrul companiei.



Citeste si