Sony trebuie sa inoveze pentru a prinde din urma Apple ori Samsung
Profitul operational al Sony a scazut cu 5,9% in perioada octombrie-decembrie, al treilea trimestru al anului fiscal 2010-2011, la 137,5 miliarde yeni (1,68 miliarde de dolari), din cauza competitiei dure de pe piata televizoarelor, informeaza Mediafax.
Actionarii companiei apreciaza strategia directorului general Howard Stringer, care a concediat angajati si a vandut mai multe fabrici pentru a imbunatati profitabilitatea. Stringer, nascut in Tara Galilor, a devenit in 2005 primul CEO non-japonez al Sony. Totusi, actionarii considera ca Sony trebuie sa inoveze si sa lanseze produse revolutionare pentru a reusi sa prinda din urma rivali precum Apple sau Samsung.
Sony a anuntat, la Consumer Electronisc Show in Las Vegas, ca are ca obiectiv pentru acest an sa devina al doilea producator de tablete la nivel mondial, insa nu a prezentat inca vreun astfel de model.
Actiunile Sony au scazut cu 25% din 2005, iar compania nu a reusit in ultimii ani sa obtina succese similare Walkman-ului si consolei PlayStation.
Profitul operational al companiei a depasit estimarile analistilor, de 127 miliarde yeni.