1 Martie 2011

Sistemul de marketing afiliat al eMag a adus site-urilor partenere comisioane de 463.000 lei



eMag, cel mai mare magazin online din Romania, a anuntat ca veniturile cumulate in sistemul de marketing afiliat propriu, ProfitShare, de site-urile afiliate au crescut cu 106% comparativ cu perioada similara din 2009. Astfel, partenerii eMag ProfitShare au generat in 2010 vanzari de 15,46 milioane lei (fara TVA), pentru care au fost acordate comisioane totale de 463.000 lei.

In 2010 numarul partenerilor eMag inscrisi in ProfitShare a ajuns la 8.690 site-uri active in luna decembrie. In intreaga retea au fost generate 3 milioane de clickuri si 1,18 miliarde de afisari de promotii. Rata de conversie, reprezentand raportul intre numarul de comenzi finalizate si numarul de vizitatori unici directionati catre site-ul eMag.ro de catre site-urile afiliate, a crescut in medie cu aproximativ 50% anul trecut, cu un varf de 1,97% in decembrie.

"Cu o vanzare medie per click de 5,18 lei fara TVA, de peste 12 ori mai mare decat alti concurenti din piata de marketing afiliat, vom continua si in acest an sa marim baza de site-uri afiliate. Practic, orice site de orice dimensiune poate intra in acest sistem si poate genera venit din prima zi", a declarat Radu Apostolescu, vicepresedinte, director de dezvoltare eMAG.

Cele mai mari vanzari prin sistemul ProfitShare au fost obtinute in categoria laptopurilor, segment in care eMag detine 25% din piata romaneasca. Din punctul de vedere al performantei, link-urile de afiliat inglobate in articole despre produse sau zonele personalizate au fost cele mai eficiente instrumente de promovare, influentand decizia de achizitie.

Site-urile afiliate primesc un comision de 3% din valoarea totala a comenzilor plasate de clientii directionati, chiar daca acestia comanda produse in urmatoarele 30 de zile de la data ultimului click si chiar daca vizita in care se produce achizitia se face fara a mai trece prin site-ul afiliat.

Rolul principal al site-urilor afiliate este de a transmite cat mai rapid noutatile si promotiile catre potentialii clienti, notorietatea si increderea in magazinul online contribuind decisiv la cresterea ratei de conversie a traficului generat.



Citeste si