29 Aprilie 2011

Gigantul Unilever isi continua avansul - Cresc preturile materiilor prime



Grupul de bunuri de larg consum Unilever a raportat in primele trei luni ale anului un avans al cifrei de afaceri de 7%, pana la 10,9 mld. dolari, reprezentand al cincilea trimestru de crestere, arata raportul financiar al companiei.

Unilever a inregistrat o crestere valorica a vanzarilor de 4,3%, respectiv in volum cu 2,5%. In plus, preturile au raportat un avans de 1,8%.

“Aceste rezultate au fost obtinute in contextul in care preturile materiilor prime sunt in crestere, increderea consumatorilor este scazuta, iar pietele pe care activam sunt foarte concurentiale. Am continuat sa obtinem cresteri ale volumelor vandute, desi la o rata ceva mai scazuta decat in trimestrele recente, in urma actiunilor de actualizare a preturilor si ca urmare a ritmului lent in care evolueaza pietele dezvoltate”, a declarat Paul Polman (foto), CEO Unilever.

Unilever este prezent pe piata romaneasca prin intermediul subsidiarei Unilever South Central Europe, care coordoneaza regiunea formata din Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia si Republica Moldova.

Compania detine o fabrica la Ploiesti si are in portofoliu marci precum Dero, Omo, Cif, Domestos, Coccolino, Dove, Rexona, Axe, Clear, Sunsilk, Delma, Rama, Becel, Delikat, Knorr, Hellmann’s, Algida, Napoca si Lipton.



Citeste si