15 Ianuarie 2018

Zuckerberg a pierdut 3,3 MLD dolari in urma anuntului referitor la modificarea algoritmului de afisare a postarilor



Co-fondatorul celei mai mari afaceri social media din lume a vazut ca averea sa a scazut vineri cu 3,3 miliarde de dolari, dupa ce a anuntat planurile de a schimba structura News Feed-ului. De acum inainte pe Facebook vor avea prioritate continuturile distribuite de familiile si de prietenii internautilor, in detrimentul companiilor si altor pagini, conform Bloomberg.

Aceasta este cea mai importanta modificare a strategiei de prezentare a continuturilor ce a fost operata in ultimii ani de reteaua de socializare, care doreste sa puna accentul pe bunastarea si binele internautilor.

Modul in care Facebook va structura publicarea de continuturi in urmatoarele saptamani, promovand cu prioritate fotografiile, videoclipurile si mesajele publicate de cei apropiati, va permite favorizarea interactiunilor si a relatiilor personale dintre utilizatori, a explicat pentru AFP John Hegeman, coordonatorul departamentului News Feed din cadrul companiei americane.

"Este o mare schimbare. Oamenii vor petrece mai putin timp pe Facebook, dar acest lucru ne convine, pentru ca acest detaliu va face ca timpul petrecut de ei aici sa devina mai pretios si, in definitiv, acest aspect va fi benefic pentru activitatea noastra", a declarat el.

Facebook estimeaza, de exemplu, ca o fotografie de familie are o valoare mai mare pentru un utilizator decat un clip al unei vedete sau reclama unui brand de imbracaminte.

Mark Zuckerberg, CEO-ul Facebook, a spus ca pentru el este o prioritate reunirea in viata reala a persoanelor care folosesc aceasta retea de socializare.



Citeste si