Cum s-a gândit un proprietar de restaurant să își promoveze competitorii
Un proprietar din Wisconsin își folosește resursele proprii pentru a ajuta afacerile locale să supraviețuiască în vreme de pandemie.
Adolfo Melendez, proprietarul restaurantului Tex Mex El Mezcal, din Stevens Point, Wisconsin, a cumpărat carduri cadou în valoare de peste 2.000 de dolari la restaurantele locale, pentru a le oferi clienților săi. Astfel, omul de afaceri s-a gândit să ajute businessurile din regiune să treacă mai ușor peste perioada de pandemie, scrie CNN.
”Dacă ajuți o persoană, iar acea persoană ajută o altă persoană, ajutorul se răspândește și cu toții vom avea de câștigat”, a spus Melendez.
”Probabil 35% din restaurantele din țară încă se chinuie să supraviețuiască”, a mai spus Melendez.
Proprietarul susține că ideea i-a venit în urma ajutorului pe care el l-a primit la începutul pandemiei din partea unei companii imobiliare locale.
”Au făcut un soi de tombolă, iar oamenii au trebuit să aleagă restaurantul preferat, iar eu m-am ales cu carduri cadou în valoare de 300 de dolari. Atunci m-am gândit că asta aș putea face și eu”, a adăugat antreprenorul.