22 Martie 2021

Produse GRATIS sau cu reducere pentru cei vaccinați: ce stat practică acest lucru



Gogoşi, cafea sau alte produse gratis se numără printre noile oferte pe care unele companii le pregătesc pentru cei care demonstrează că s-au vaccinat anti-COVID-19, cu intenţia de a promova imunizarea şi a adecva campaniile de marketing la noua realitate a pandemiei.

Lanţul de cafenele Krispy Kreme a început să ofere în SUA câte o gogoaşă gratis celor care demonstrează că s-au vaccinat împotriva noului coronavirus, un privilegiu de care se bucurau până acum doar lucrătorii sanitari şi profesorii.

Promoţia este valabilă în întreaga ţară şi pe tot parcursul anului, iar cei vaccinaţi vor primi gratis, dacă doresc, o gogoaşă.

La rândul său, start-upul de produse electronice Drop a promis reduceri în valoare de 50 de dolari celor care îşi fac un selfie cu certificatul de vaccinare, într-o tendinţă de promovare a vaccinării care începe să se extindă.

Potrivit Drop, le revine firmelor responsabiliatea de a încuraja campania de vaccinare şi de a contribui la risipirea îndoielilor în privinţa imunizării.

Firme precum Lyft şi Uber oferă reduceri persoanelor care se deplasează la centrele de vaccinare, în timp ce Starbucks îşi oferă serviciile la centrele din statul Washington unde se administrează vaccinurile şi unde este sediul firmei.

Unele state precum New York oferă angajaţilor jumătate de zi liberă pentru cei care merg să se vaccineze, în timp ce companii ca Starbucks sau Krispy Kreme se oferă să plătească lucrătorilor o zi de muncă pentru a putea merge să se vaccineze.



Citeste si