11 Mai 2007

Bautura racoritoare Coke Zero a urcat de patru ori profitul CCHB



Firma Coca-Cola Hellenic Bottling (CCHB), al doilea imbuteliator de bauturi racoritoare ale companiei Coca-Cola din lume, a afisat un profit trimestrial de patru ori mai mare decat in perioada echivalenta din 2006, obtinut partial pe seama lansarii unui produs nou, potrivit Reuters citata de NewsIn.

Compania a anuntat ca profitul trimestrial net a crescut la 25,4 milioane euro (34,38 milioane dolari), fata de 5,6 milioane euro, care reprezinta rezultatele obtinute in perioada echivalenta din 2006, deoarece a inregistrat o crestere pozitiva pe pietele emergente si costuri de restructurare mult mai mici.

Compania Coca-Cola Hellenic Bottling, detinuta in proportie de 24% de Coca-Cola, a estimat ca va avea un castig anual pe actiune intre 1,77 si 1,80 euro si un volum de crestere intre 7 si 8%.

Cotatia actiunilor Coca-Cola Hellenic Bottling (CCHB) a crescut cu 1,6% in deschiderea sedintei bursiere, peste castigurile de 0,5% inregistrate pe piata bursiera a Greciei.

Compania CCHB, care deruleaza operatiuni in 28 de tari din Europa si Africa, a inregistrat o crestere cu 18% a volumului vanzarilor, pana la 402,3 milioane de unitati, datorita lansarii noii bauturi racoritoare Coke Zero si a incalzirii vremii in Europa, care a alimentat cresterea cererii de bauturi racoritoare.

CCHB a lansat Coke Zero in Irlanda, Grecia, Elvetia, Croatia si Austria la inceputul acestui an si intentioneaza sa lanseze bautura carbogazoasa pe mai multe piete.



Citeste si