24 Octombrie 2023

Pentru a reduce consumul de plastic, Lidl testează într-o țară UE puncte de reumplere a recipientelor de detergent



Retailerul german Lidl testează în zece supermarketuri din Olanda puncte de reumplere a recipientelor de detergent, astfel încât clienții să nu mai fie nevoiți să cumpere unele noi, ci să le umple pur și simplu pe cele vechi.

Prin această mișcare, Lidl are scopul declarat de a contribui la reducerea plasticului, urmărind ca până în anul 2025 să reducă folosirea acestuia cu 30%, transmite retaildetail.eu.

Programul de test va fi derulat pe parcursul a șase luni, iar clienții vor putea vedea afișat pe un ecran special cât plastic salvează cu fiecare reumplere a așa-numitelor containere reutilizabile, mai precis recipientul special în care aceștia introduc detergentul care le este pus la dispoziție de Lidl.

Mai mult, aceștia își pot alege de pe un ecran detergentul favorit cu care să umple aceste containere, iar ulterior le poziționează în așa fel încât acestea să fie umplute.

Și mai interesant, însă, pentru acest lucru ei nu au nevoie să scoată capacul, ceea ce asigură un proces "curat", după cum asigură retailerul.

Un sistem inițial a mai fost testat de asemenea și în Marea Britanie, după cum informează thegrocer.co.uk, mașinile respective de reumplere a detergentului fiind concepute de un start-up din Chile pe nume Algramo.

"Suntem foarte mândri de cea mai nouă inovație a noastră, care le va permite consumatorilor să economisească bani și să reducă consumul de plastic", declara la vremea respectivă Mark Newbold, Manager CSR al Lidl Marea Britanie.



Citeste si