6 Martie 2024

Binance lansează ”crypto-parfumul” de lux pentru femei



Binance, cea mai mare platformă de tranzacționare de criptomonede din lume, a anunțat lansarea parfumului său de lux CRYPTO, sau Eau de Binance.

Binance este cea mai mare bursă de criptomonede din lume în funcție de volum, dar compania se confruntă cu provocări serioase în ultima perioadă. Compania și co-fondatorul său, Changpeng Zhao, au pledat vinovat la acuzații de spălare de bani și au fost de acord să plătească amenzi de 4,3 miliarde de dolari Departamentului de Justiție al SUA. De atunci, Binance a concediat două treimi din personalul său și a suferit o scădere de 75% a veniturilor din tranzacționare.

”Creată de liderii feminini de marketing ai Binance, această campanie disruptivă coincide cu perioada Zilei Internaționale a Femeii și face parte din eforturile ample ale Binance de a atrage mai multe femei în zona cripto și de a promova o incluziune mai mare în acest spațiu”, spun oficialii companiei.

Binance spune că vrea astfel să conteste normele și să schimbe percepțiile existente cu privire la cripto.

„Indrăzneț, distinctiv și deliberat disruptiv, CRYPTO nu este un parfum pe care îl comercializăm - este un mesaj către femei că ele au un rol important de jucat în revoluția cripto”, spune Rachel Conlan, Chief Marketing Officer la Binance. „Pe baza propriei mele experiențe de a lucra în industria cripto, am văzut direct contribuțiile neprețuite ale femeilor care au îndrăznit să pășească în acest domeniu. Suntem aici pentru a le spune femeilor de pretutindeni că pot sparge tavanele de sticlă, contesta narativele existente și face parte din această transformare digitală care urmează să redefinească finanțele globale”.

O componentă-cheie a acestei inițiative este încurajarea mai multor femei să învețe și să exploreze lumea cripto. Ca stimulent, Binance va recompensa pe fiecare dintre primele 5.000 de femei care finalizează cu succes un curs cripto pentru începători pe Binance Academy, cu vouchere în valoare de 25 USD în jetoane USDT.

Compania spune că parfumul are ”note răcoritoare de ozon, sare și mușchi, evocând esența unei brize proaspete și revigorante, potrivit TechCrunch.

Parfumul nu este tocmai de vânzare, dar poate fi mirosit la anumite standuri dintr-un mall aflat în Dubai.



Citeste si