Castigurile Puma au scazut cu 10% in trimestrul al doilea
Rezultatele in scadere inregistrate de producatorul german de echipamente sportive au fost puse si pe seama cheltuielilor de productie ridicate.
Vanzarile au inregistrat o scadere de 0,7 procente, pana la 542,8 milioane euro.
Compania Puma AG, cu sediul la Herzogenaurach, a estimat la inceputul lunii mai ca va avea vanzari si castiguri mici anul acesta, desi conducerea Puma AG anuntase mai demult ca se asteapta la o crestere a vanzarilor in 2007 si a profitului net cu cel putin 10%.
Castigurile Puma inainte de deducerea dobanzii si a impozitarii au fost de 134,8 milioane euro (183,4 milioane dolari) in primul trimestru. Castigurile nete ale companiei au crescut cu 3,7% in primul trimestru fata de perioada echivalenta din 2006, pana la suma de 96,6 milioane euro, peste asteptarile analistilor care au indicat o crestere pana la 94,6 milioane euro. Vanzarile companiei au crescut in primul trimestru cu 2%, pana la 655,8 milioane euro, in conformitate cu asteptarile analistilor.