13 Februarie 2008

Starbucks renunta la T-Mobile in favoarea AT&T



Milioane de clienti Starbucks si abonati ai companiei de telecomunicatii AT&T vor avea in curand liber acces la Wi-Fi in 7.000 dintre locatiile Starbucks, in urma unui acord anuntat de ambele companii.

In acest fel, AT&T inlocuieste T-Mobile, vechiul furnizor si, odata cu aceasta, aduce 17 milioane dintre abonatii sai, acestia din urma nefiind nevoiti sa plateasca nimic in plus pentru acces, scrie New York Times.

De asemenea, noul serviciu va fi gratuit doua ore pe zi pentru orice persoana ce detine si foloseste un card activat Starbucks. Pretul acestui card preplatit va fi de 5 dolari. Abonatii T-Mobile vor avea in continuare posibilitatea de a se conecta la Internet, insa acest lucru va fi posibil doar prin intermediul unui parteneriat cu AT&T.

Operatiunea ce implica instalarea noului echipament va incepe pe 1 aprilie cu marile orase ale lumii si va fi finalizata pana la sfarsitul acestui an. Cu toate acestea, termenii financiari ai acordului dintre AT&T si Starbucks nu au fost dezvaluiti presei.

Un alt avantaj il constituie faptul ca AT&T reduce pretul serviciului sau wireless pentru cei ce nu sunt abonati. Pentru doua ore de acces la internet, utilizatorii vor plati 3.99 dolari, iar pentru un abonament de o luna vor plati 19.99 dolari. Astfel, vor avea acces nelimitat, timp de o luna, in fiecare dintre cele 7000 de sedii Starbucks din intreaga lume conectate la aceasta retea.

Oficialii Starbucks considera ca aceasta initiativa va permite companiei sa furnizeze clientilor anumite informatii locale, mai multa “ experienta digitala” si un anumit stadiu de comunicare cu intreaga comunitate online din cadrul fiecarui magazin. Acest demers, nu numai ca face Wi- Fi-ul din ce in ce mai atragator in randul clientilor, dar ar putea insemna o “explozie” a vanzarilor pentru magazinele Starbucks, prin punerea la dispozitia clientilor a unui numar tot mai mare de melodii si videoclipuri intr-un mod placut si accesibil.

“Noul nostru parteneriat cu AT&T ne ofera oportunitatea de a largi si de a imbunatati aria experientei divertismentului digital, atat pentru clientii cat si pentru partenerii nostri”, declara Ken Lombard, director al Starbucks Entertainment.

Din partea AT&T, purtatorul de cuvant John Britton declara ca, in era noastra, "viata inseamna mobilitate wireless, posibilitatea de a te conecta la Internet oriunde te-ai afla“.



Citeste si