31 Iulie 2008

Colgate-Palmolive a afisat o crestere cu 19% a profitului net in T2

Colgate-Palmolive a afisat o crestere cu 19% a profitului din trimestrul al doilea, pe seama majorarilor de pret si a vanzarilor de pe pietele emergente si din America de Nord, care au contrabalansat scumpirea marfurilor si scaderea vanzarilor din Europa Occidentala, scrie Reuters, preluat de NewsIn.

Producatorul pastei de dinti Colgate a anuntat ca profitul net din trimestrul al doilea a crescut pana la 493,8 milioane dolari, respectiv 92 centi/actiune, comparativ cu 415,8 milioane dolari, adica 76 centi/actiune, castig inregistrat in perioada echivalenta de anul trecut.

Deprecierea dolarului a contribuit, totodata, la sustinerea vanzarilor si la obtinerea unor castiguri peste estimarile analistilor. Actiunile Colgate s-au apreciat cu 6%.

Cu excluderea castigurilor obtinute pe seama deprecierii dolarului, vanzarile Colgate-Palmolive au crescut cu 10%, ca urmare a extinderii cu 18% a cheltuielilor pentru publicitate, in pofida presiunilor create de scumpirea marfurilor.

Producatorul de cosmetice este prezent pe piata romaneasca si a anuntat, in 12 martie, ca va inchide pana la sfarsitul anului fabrica din Brasov si isi va transfera productia in Polonia, ca urmare a unui program de reorganizare a activitatii.



Citeste si