6 August 2008

Vanzarile din Asia si America Latina cresc profitul Adidas cu 11,7%

Adidas, cel de-al doilea producator de articole sportive din lume, a afisat o crestere de 11,7% a profitului net in al doilea trimestru, ca urmare a vanzarilor puternice din Asia si America Latina, si si-a majorat usor previziunile pentru 2008.

Adidas, sponsor al noii campioane europene la fotbal, Spania, a anuntat ca profitul net a avansat la 116 milioane euro (180,9 milioane dolari), fata de 104 milioane euro in aceeasi perioada a anului trecut, depasind estimarile analistilor, ce prevedeau un profit de 112 milioane euro, potrivit datelor Reuters, citate de NewsIn.
Vanzarile au crescut cu 5%, la 2,52 miliarde euro, peste asteptari.

Compania a estimat ca vanzarile vor creste in 2008 cu aproape 10% si ca profitul net va avansa cu cel putin 15% de la nivelul de 551 milioane euro inregistrat anul trecut.

Grupul a majorat usor perspectivele pentru 2008 in ceea ce priveste marja bruta si cea operationala, in contextul in care se asteapta la vanzari mai mari ale marcii Adidas.

"Evolutia din prima jumatate a anului ne aduce pe drumul cel bun spre a atinge tintele pentru 2008", a declarat directorul executiv, Herbert Hainer.

Numarul de comenzi pentru marca Adidas, un indicator cheie pentru viitoarele vanzari, a crescut cu 8% in al doilea trimestru, dupa ajustarile valutare, in timp ce comenzile pentru marca Reebok au scazut cu 13%.



Citeste si