22 Aprilie 2009

Vanzari in crestere cu 10% pentru Herbalife in 2008



Distribuitorul de produse nutritive Herbalife a inregistrat in 2008 vanzari de 2,4 miliarde de dolari, in crestere cu 9.9% fata de 2007.

In plus, pentru anul 2008, compania a raportat un venit net record de 221.2 milioane dolari, sau un rezultat de 3.36 dolari per actiune diluat, comparativ cu 191.5 milioane dolari, sau un rezultat de 2.63 dolari per actiune diluat in 2007.

„Desi 2008 a fost un an record pentru multe elemente financiare inclusiv vanzarile nete, profitul operational si castigurile per actiune, din cauza unor combinatii de factori printre care slabirea economiei la nivel mondial, pietele volatile ale valutei straine si tendintele in volum diminuate in anumite piete cheie de-a lungul trimestrului 4, am incheiat anul intr-o nota mai putin intensa. Suntem foarte increzatori in perspectivele pe termen lung ale companiei noastre, desi nu suntem multumiti de tendintele de volum recente si performantele financiare aferente”, a declarat presedintele si CEO-ul companiei, Michael O. Johnson.

Herbalife a anuntat vanzari nete pentru al patrulea trimestru din 2008 de 512,9 milioane dolari, inregistrand o scadere cu 11.3 % comparativ cu aceeasi perioada a anului 2007.

Perfomantele vanzarilor nete in trimestrul 4 au fost partial legate de declinul pietelor aflate in top 10 ale companiei, care au scazut la nivel colectiv cu 8.1% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

De asemenea, in timpul trimestrului al patrulea compania a deschis patru noi piete - Honduras, Nicaragua, Guatemala, si Ecuador. Honduras, Nicaragua, si Guatemala sunt parte a regiunii Mexic si America Centrala, in timp ce Ecuator este parte a regiunii America de Sud.

Herbalife Ltd. este o companie de network marketing la nivel mondial care comercializeaza produse pentru controlul greutatii, nutritie, si prode de ingrijire personala. Produsele Herbalife sunt vandute in 70 de tari prin reteaua de 1,9 milioane distribuitori independenti.



Citeste si