16 Decembrie 2005

Wal-Mart, concentrat pe extinderea pe pietele internationale

Gigantul american Wal-Mart a dublat numarul de magazine pe care le detine in Brazilia prin cumpararea a inca 140 de centre comerciale ale grupului portughez Sonae in schimbul sumei de 757 milioane de dolari, informeaza BBCNews.

Magazinele, care reprezinta o mixtiune intre hypermarketuri si supermarketuri sunt raspandite in zona de sud a Braziliei. In urma acestei tranzactii, retailerul american detine in acest moment in Brazilia 295 de magazine, devenind astfel al treilea mare lant de magazine din tara.

In urma cu un an, gigantul american a achizitionat tot in Brazilia de la retailerul olandez Ahold lantul de magazine Bompreco, tranzactie estimata la aproximativ 300 de milioane de dolari.

Wal-Mart este prezenta si pe pietele din Mexic, Argentina si Porto Rico.

Vom continua strategia de extindere si vom fi atenti asupra oportunitailor de dezvoltare, fuzionare sau de achizitie in intreaga lume, a afirmat Craig Herket, presedintele Wal-Mart pentru zona Americii.



Citeste si