28 Octombrie 2010

Criza micsoreaza apetitul de bere: Volumul vanzarilor Heineken in ECE au scazut cu 4,8% in T3



Volumul vanzarilor producatorului de bere Heineken in Europa Centrala si de Est (ECE) s-a redus, organic, cu 4,8% in trimestrul trei, rezultatul reflectand scaderile din Rusia, Polonia, Cehia, Ungaria si Grecia, care nu au putut fi compensate de cresterile de pe alte piete, printre care si Romania.

In ECE, volumul vanzarilor de bere a crescut in Romania, Serbia, Belarus si Austria, se arata intr-un raport al Heineken, potrivit Mediafax.

Volumul a scazut, insa, in Polonia, Cehia, Ungaria si Grecia. In Rusia, volumul s-a redus semnificativ, dar cu un ritm mai lent decat cel din primele sase luni ale acestui an. Daca este exclusa Rusia, vanzarile de bere in regiune au scazut, organic, cu 1%. In total, volumul s-a situat la 15,3 milioane de hectolitri.

La nivel de grup, veniturile Heineken au avansat cu 13% in al treilea trimestru, la 4,619 miliarde de euro. Volumul de bere comercializata a crescut cu 28%, la 55,5 milioane de hectolitri. Organic, vanzarile s-au redus cu 1%.

"Organic, efectul volumelor mai mici asupra veniturilor a fost contrabalansat de preturile favorabile", mentioneaza raportul.

Heineken Romania are fabrici in Miercurea Ciuc, Targu Mures, Craiova si Constanta.



Citeste si