7 Octombrie 2011
Cele mai valoroase branduri de lux din Europa
In noul top 100 realizat de agentia de consultanta in branding Interbrand, marcile europene au ocupat doar 37 de pozitii, indiferent de domeniu. Iata un top al celor mai valoroase branduri din fashion, cosmetice si alte produse de lux.
Burberry : 2,80 mld euro
Britanicii au urcat cinci pozitii fata de 2010, dupa o crestere de 20% a valorii totale.
Sursa foto: Flickr
Armani : 2,85 mld. euro
Valoarea totala a brandului a crescut cu 10% fata de 2010, ajungand la 2,85 miliarde de euro.
Sursa foto: Flickr
Moet & Chandon : 3,29 mld. euro
Valoarea brandului Moet a crescut cu 9% fata de 2010, atingand 3,29 miliarde euro.
Sursa foto: Flickr
Cartier : 3,60 mld. euro
Francezii au coborat sapte locuri in clasament fata de anul precedent, in ciuda cresterii valorii totale cu 18%.
Valoarea brandului in 2011 a atins 3,60 miliarde euro.
Hermes : 4,02 mld. euro
Compania, o afacere de familie care valoreaza peste 4 milairde de euro, a cazut trei pozitii fata de anul precedent, in ciuda cresterii cu 12% a valorii brandului.
Sursa foto: Flickr
Gucci : 6,60 mld. euro
Cu o valoare de 6,60 miliarde euro si o crestere de 5% fata de anul precedent, italienii au coborat, totusi, cinci pozitii fata de clasamentul anului trecut.
Louis Vuitton : 17,45 mld. euro
Francezii au urcat doua pozitii fata de anul trecut, cu o valoare de 17,45 miliarde de dolari, in crestere cu circa 6% fata de 2010.