8 August 2014

Calitatea rasplateste



Ce-ar fi oare, daca atunci cand ar fi vorba despre calitate, oamenii s-ar gandi in primul rand la ei iar responsabilitatea pentru calitate n-ar avea de-a face cu seful sau cu inspectorii, ci cu respectul de sine?

La inceputul secolului trecut André si Edouard Michelin publicau prima editie a Guide Michelin, ce a devenit ulterior cel mai respectabil reper al calitatii mancarii intr-un restaurant. Principiul dupa care-si ghideaza activitatea cei care-l editeaza este sec: “Sunt doar doua feluri de mancare, buna si rea”. Un numar de inspectori, carora li se recomanda sa nu dezvaluie nici macar parintilor de la ce firma-si primesc banii, viziteaza restaurantele si le selecteaza pe cele care corespund criteriilor de exigenta Michelin. O stea, in clasificarea Michelin, inseamna un loc in care merita sa te opresti, doua stele merita o abatere de la traseu iar trei stele inseamna ca merita sa-ti planifici un drum doar pentru a incerca felurile acelui restaurant.

Citeste articolul integral pe cariereonline.ro.



Citeste si