26 Octombrie 2015

Romanii care calatoresc pentru concerte: tineri activi, cu loc de munca stabil



Romanii isi cumpara tot mai mult city break pentru a merge la concerte. De obicei, vorbim de tineri activi, intre 20 si 35 ani, cu loc de munca stabil si venituri medii spre mari sau antreprenori.

"Cererea pentru astfel de vacante este in crestere de la an la an cu aproximativ 15% si se manifesta in special toamna. Din totalul city-break-urilor vandute, aproximativ 20% dintre pachete contin si bilete la diverse evenimente", spune Cristina Basarab, brand manager Eximtur. Potrivit ei, romanii care calatoresc in special pentru a merge la concerte sunt tineri activi, cu varste intre 20 si 35 ani, cu loc de munca stabil si venituri peste medie sau antreprenori.

Vacantele pentru concerte sunt, de regula, vacante tailor-made, potrivit Mariei Goicea, director de marketing la Cocktail Holidays. "Cei mai multi turisti isi doresc sa combine distractia cu partea culturala si viziteaza muzee, cetati, alte obiective turistice din orasul in care are loc concertul. Ne ocupam de transferuri, ii ajutam sa inchirieze masina, le dam ponturi despre ce pot vizita, informatii despre atractiile turistice, restaurante", explica Goicea.

Preturile variaza de la 199 euro/pers pana la inclusiv 600 de euro/persoana pentru 3 sau 4 nopti de cazare, in functie de plasarea si numarul de stele al hotelului, si includ cazarea si transportul. In unele cazuri, pretul biletului la concert este inclus in pretul total al city break-ului, cum este in cazul agentiei Eximtur. Agentia vinde, spre exemplu, o mini-vacanta pentru concertul Scorpions din Roma de la 217 euro/persoana, cost care include transportul cu avionul cu o companie low-cost (fara taxa pe bagaj de cala), cazare 2 nopti la hotel de 4 stele si biletul la concert cu loc in tribuna.

Cele mai mari concerte din aceasta toamna sunt Scorpions pe 9 noiembrie la Roma, Marilyn Manson pe 19 noiembrie la Londra si Madonna, pe 2 decembrie la Londra.



Citeste si