16 Iulie 2018

Cum a reusit Kylie Jenner (20 de ani) sa construiasca o afacere de 900 milioane dolari in mai putin de 3 ani



Kylie Jenner conduce una dintre cele mai cunoscute companii de produse cosmetice, Kylie Cosmetics. A infiintat compania in urma cu doi ani, lansand doua produse de machiaj pentru buze de 29 dolari, un ruj si un creion, cu care a obtinut venituri de peste 630 milioane dolari. Forbes apreciaza compania, care de atunci a adaugat si alte produse cosmetice, la aproape 800 milioane de dolari.

Jenner detine 100% din actiunile companiei, iar pe langa acestea, ea a castigat milioane de dolari din reclamele Puma si Pac Sun. Totodata, se estimeaza ca va primi anul acesta dividende in valoare de 60 milioane dolari. In total, Jenner ar ajunge la o avere de 900 milioane euro, devenind cea mai bogata tanara din lume.

Cei de la Forbes sustin ca daca afacerile companiei Kylie Cosmetics vor creste la fel de mult si anul acesta, Jenner va fi cea mai bogata tanara din istorie, depasindu-l pe Mark Zuckerberg, care a devenit miliardar la varsta de 23 de ani.

In cele din urma, averea acestor tineri provine din acelasi loc. “Social media este o platforma uimitoare. Am acces atat de usor la fani si la clientii mei”, spune Jenner.

Afacerea ei se bazeaza pe social media, Instagram-ul fiind cea mai importanta retea de socializare. Vanzari si executie? Exporta prin magazinul online Shopify. Finante si PR? Mama ei, Kris Jenner, se ocupa de partea de management, pentru 10% din profitul companiei.

In esenta, Jenner nu are o companie mare si fanscinanta, insa datorita costurilor mici de productie si marketing, profitul obtinut este urias si merge direct in buzunarul ei.

Sursa foto: Facebook



Citeste si