22 Decembrie 2021

TEILOR a vândut cel mai scump inel din colecția Fancy Cuts, în valoare de 150.000 euro



TEILOR, lanțul de magazine de bijuterii de lux cu prezență în regiunea Europei Centrale și de Est, a vândut una dintre cele mai scumpe piese ale colecției Fancy Cuts – un inel în valoare de 150.000 euro.

Inelul are un diamant central de 4 carate, având culoarea F. Diamantele plasate în montură au fost alese cu grijă, pentru a oferi aceeași imagine, indiferent de perspectiva din care este privit. Totodată, gemele de pe anturajul inelului însumează 0.65 carate și au o claritate apropiată față de diamantul central.

În 2021, brandul a lansat o colecție de bijuterii cu diamante fancy cuts, aducând pentru piața din România tăieturi speciale, diferite de cele clasice. Inelul de 4 carate a fost piesa vedetă a colecției, reprezentând o combinație echilibrată de culoare F și claritate VVS, alături de o certificare internațională esențială

Anda Jurcă, Group Sales Director TEILOR

Bijuteriile din colecția Fancy Cuts au fost alese și de clienții care preferă piesele High Jewellery, iar succesul acestei colecții a fost încununat prin vânzarea celui mai scump inel de logodnă al brandului, în valoare de 150.000 euro.

Ce deosebește Fancy Cuts de alte colecții ale brandului?

Colecția Fancy Cuts semnată de TEILOR reunește bijuteriile cu un design modern, cu o tăietură specială a diamantului. Modelele se adaptează vieții moderne urbane, diamantele având o tăietură diferită de cea comună, rotundă. Astfel, Fancy Cuts surprinde imaginația artizanilor bijutieri care au creat cinci forme sublime ale diamantului: tăieturile de tip Square, Princess, Emerald, Cushion și Radiant.

Colecția Fancy Cuts este prezentă în toate magazinele TEILOR.

TEILOR este un lanț internațional de magazine de bijuterii de lux, cu 23 de ani de tradiție. Compania a fost înființată în 1998 de către antreprenorul Florin Enache și are în prezent peste 500 de angajați pe cele patru piețe. Brandul este prezent în România, Polonia, Bulgaria și Ungaria, cu 56 de magazine fizice și o prezență puternică online, prin 4 platforme digitale dedicate comunicării internaționale.



Citeste si