4 Iunie 2022

Se deschide un nou restaurant în București, în nordul Capitalei



Sciccheria este un nou restaurant italian care se va deschide în nordul capitalei, pe bulevardul Pipera, nr. 46. Chef Michael Passarelli se află în spatele acestui concept, iar restaurantul va avea specific italienesc.

Restaurantul se deschide începând cu 5 iunie, urmând ca lansarea oficială să aibă loc pe 9 iunie.

Situat pe bulevardul Pipera 46, în Voluntari, Sciccheria este un restaurant italian, cu influențe siciliene, al cărui meniu a fost creat de chef Michael Passarelli împreună cu tatăl său, chef Antonio Passarelli. Lista de preparate a localului include produse gătite la temperaturi scăzute, totul pentru a-și păstra aromele și calitățile nutriționale. Bucătăria Sciccheria este sub tutela lui chef Michael, iar chef Antonio oferă consultanță specializată.

Prin Sciccheria am curatoriat tot ce am apreciat la restaurantele vizitate - bucătăria fină, cu preparate gustoase și bogate nutritiv, elemente și simboluri naturale, care să destindă clientul, loc de joacă pentru copii, parcare privată, concept de lounge

Claudia Militello, coproprietar Sciccheria

Meniul localului este bazat pe sezonalitate și va fi modificat o dată la 2-3 luni, pentru a folosi fructele și legumele specifice fiecărui anotimp, în momentele cheie. Printre preparatele remarcabile de care oaspeții se pot bucura în restaurant se numără:

  • Cannolo siciliano sărat cu ragu și pecorino,
  • Millefeuille de ton roșu cu chips riso și tapioca,
  • Gamberi gătiți la temperatură scăzută cu caviar negru tobiko și cremă din lapte de cocos,
  • Agnoloto black and white cu tartar de creveți.

Sursa Foto: Sciccheria/ Facebook

Noul restaurant sprijină sectorul microantreprenorial, multe dintre ingrediente fiind atent selecționate de la artizani și producători români. Lista de materii prime include și produse italienești cu renume, precum peștele Callipo, brânzeturile Beppino Occelli, pastele artizanale Marulo, uleiurile QuattroCiocchi, sau înghețata artizanală de la Sicilia Gelateria Artigianale. Acestea sunt disponibile oaspeților în secțiunea de băcănie situată în interiorul restaurantului, împreună cu o secțiune de produse realizate în bucătăria Sciccheria, cum sunt porchetta, înghețată artizanală, pâine, grisine, biscuiți și ciocolată.

Sprijinirea micilor producători locali și italieni este redată și de meniul de băuturi, de unde clienții pot alege dintr-o selecție generoasă de vinuri, prosecco și șampanie, de la branduri precum Recaș, Davino, Purcari, Oprisor, Gitana, Antinori, Frescobaldi, Luce della vite, Stefano Farina, Moet, Veuve, Dom Perignon.

Decorul restaurantului a fost creat de către PickTwo Studio, iar un punct important al amenajării este spațiul dedicat copiilor, care beneficiază de supraveghere video, jocuri și personal dedicat.

“Proiectarea spațiului de joacă a fost gândită ținând cont de experiențele familiei noastre. Ne-am dorit să creăm un loc în care copiii să se simtă bine, iar părinții să se poată bucura de o experiență gastronomică autentică. Ne propunem să oferim clienților noștri tot confortul de care au nevoie pentru a se relaxa și, de aceea, am dedicat 1000 de mp unei parcări private, un aspect important cu atât mai mult în aria locației noastre”, a completat Claudia Militello, coproprietar Sciccheria.

Restaurantul are o capacitate de 90 de persoane și se transformă, în intervalul joi - duminică, începând cu ora 23:00, în lounge cu muzică live.

Sursa Foto: Sciccheria/ Facebook

Sciccheria este deținut de Claudia și Luca Militello, primi investitori ai restaurnatului, alături de Nelu Ianus și Cristina Neagu. De gestionarea restaurantului se ocupă Claudia Militello, cu o experiență de aproximativ 20 de ani în sectoarele HoReCa și turism.

Investiția totală depășește suma de 500.000 euro, mare parte din buget fiind direcționat către amenajări, echipamente și design interior. Suprafața totală a locației este de 450 mp, iar proprietarii restaurantului preconizează că până la finalul anului vor ajunge la break-even și vor amortiza investiția în 4 ani. Pe termen mediu, ei își propun ca, în următorii 2 ani, să extindă afacerea cu un nou local.



Citeste si