4 Ianuarie 2008
Trendsetter-ul din lumea mobilei
Natuzzi, lider mondial pe segmentul de obiecte de mobilier tapitate in piele, care totalizeaza 776 puncte de vanzare la nivel mondial, inclusiv noul showroom din Romania, reprezinta una dintre companiile de mobilier cu cele mai mari investitii in cercetare si dezvoltare, in fiecare an, peste 100 de modele, de diferite stiluri, materiale si culori, trasand noile trenduri in lumea mobilei.
Cea mai variata colectie de canapele si fotolii din lume
In fiecare an, designerii creeaza aproximativ 6.000 de modele noi. Echipa condusa de Pasquale Natuzzi selecteaza cele mai bune modele si urmareste intreaga evolutie a produsului, de la primul prototip pana la introducerea lui pe piata.
Conceptul It`s how you live sta la baza tuturor colectiilor Natuzzi si reflecta preocuparea specialistilor Natuzzi de a crea un spatiu de zi inovativ si armonios. Armonia cu mediul este creata in mod spontan atunci cand spatiul exterior este reflectat in spatiul interior.
Versatilitatea, cuvantul-cheie al colectiei Natuzzi 2008
Versatilitatea este cuvantul-cheie al colectiei: ea se regaseste in varietatea de canapele, fotolii si elemente modulare care pot fi adaptate pentru orice spatiu. Dincolo de asta, versatilitatea se refera la personalizarea fiecarei alegeri, de la materiale la culori, de la functii de recliner la versiuni de canapea extensibila.
Noile modele exprima in totalitate conceptul It`s how you live, bazat pe varietatea alegerii, pretiozitatea materialelor, detaliile si finisajele sofisticate. Modelele unice ofera un stil construit pe simplitate si bun gust, amintind de placerile vietii, nu doar estetice, ci in egala masura nascute din incantarea in fata maiestriei si confortului.
Showroom-ul Natuzzi
Printre produsele expuse se numara canapele si fotolii lucrate in piele si tesatura, 3 modele de bibiloteci (Durini, Metropolitan si Capitol), care pot fi alcatuite in diferite compozitii pesonalizate, o gama variata de masute de centru si colt in diferite nuante si linii, o gama variata de corpuri de iluminat (lampi si lampadare), diferite covoare in dimensiuni si culori variate, precum si o larga varietate de accesorii.
De altfel, colectia actuala include 19 categorii de piele, disponibile in 140 de culori, si 51 de categorii de tesaturi, disponibile in 207 culori.
Cel mai scump produs din showroom: 5.680 euro
Cel mai scump produs din showroom este canapeaua Nicolaus, o canapea de 3 locuri, prevazuta cu doua elemente de relaxare, elemente ce se actioneaza printr-un sistem electric, prin simpla atingere a bratului canapelei, al carei pret se ridica la 20.448 RON, TVA inclus (aproximativ 5.680 euro).
Grupul Natuzzi
Gama larga si extinsa de produse a grupului Natuzzi este impartita in doua branduri diferite, Natuzzi si Italsofa, fiecare dintre ele adresandu-se unor segmente de piata specifice.
Natuzzi se adreseaza segmentelor mediu si premium de consumatori, care cauta produse Made in Italy caracterizate de design, stil, functionalitate, in timp ce Italsofa reprezinta o linie de produse proiectata pentru segmentul comercial al pietei, cu o oferta de bunuri de calitate la preturi competitive.
Class Mob
Class ofera in magazinele sale, pe langa Natuzzi, si alte branduri de renume precum Flexform, Molteni&C., Dada, Scavolinni, Aran, Selva, Assi d'Assolo, Dallagnese, Ivano Redaelli, Flou, Ego, Bimax, Living Divani, Italiana Divani, Matteo Grassi, Rimadessio, Zanette, Ingo Maurer, Floss, Foscarini, Penta, Philip Starck, MDF, Pianca.