7 Martie 2008
Singura multinationala romaneasca de pe catwalk
Jolidon, unul dintre cele mai mari succese romanesti ale ultimilor ani, a inceput 2008 in forta. Dupa participarea la cea mai importanta manifestare de gen pe plan mondial - Salonul International de Lenjerie de la Paris - unde a lansat o noua marca, Jolidon va participa luna aceasta si la Salonul International de Franciza de la Paris, alaturi de nume mari precum Morgan, Groupe, Etam, Yves Rocher, Lejaby, Valege, Parah si Calida.
European Fashion Lingerie
Cei 15 ani pe care Jolidon ii implineste anul acesta gasesc compania in plin proces de rebranding. Din 2008, intregul grup, care numara in acest moment in portofoliu cinci branduri de lenjerie (Jolidon, Prelude, Argos, Infiore, Chiaro di Luna) si doua marci de confectii (Flacara si Falla) s-a redefinit ca "European Fashion Lingerie".
Clandestine & Prelude
Prelude a beneficiat pentru prima oara in cadrul Salonului International de Lenjerie de la Paris de un stand propriu in zona dedicata lenjeriei de lux, ceea ce ii marcheaza pozitionarea pe segmentul premium, fiind cel mai exclusivist brand din portofoliul Jolidon. Prelude este dedicat femeii indepenente, careia ii place sa faca pe printesa. Eleganta si rezervata, indrazneata si aristrocrata, delicata, dar puternica in acelasi timp, femeia Prelude este o adevarata doamna.
Libelula & Vaduva Neagra
Aceste luxoase si elegante piese vestimentare sunt realizate dintr-o dantela speciala, lucrata manual: leavers, un material scump si delicat, impodobit cu broderii sofisticate si accesorii pretioase (cristale Swarovski, panglici satinate si de organza, puf, etc.)
Infiore & Chiaro di Luna
Daca in 2006 Jolidon Romania, Jolidon Ungaria, Jolidon Franta si Jolidon Italia au insemnat, cumulat, vanzari totale de aproximativ 27 milioane euro, pentru 2007 doar Jolidon Romania a realizat o cifra de afaceri de peste 27,4 milioane euro.
Colectiile Jolidon
Jolie este un brand dedicat femeii tinere si curioase, o femeie energica si plina de optimism, eleganta si actuala, tot timpul fresh si dinamica. Pentru aceasta, moda nu este ceva sofisticat, absolut necesar, este ceva natural, vine pur si simplu de la sine...
Jolidon Clandestine este un alter ego al femeii sofisticate, moderne, constienta de dualitatea emotiilor si pasiunii, rebela, misterioasa in viata privata si provocatoare la extrem. Eleganta si indrazneata, matura si complicata, pasionala si misterioasa, femeia Clandestine priveste lenjeria ca pe un simbol al vietii sale secrete.
Franciza Jolidon
In ultimii ani, firmele autohtone au inceput sa urmeze, in acest domeniu, modelul marilor companii internationale, Jolidon numarandu-se printre putinele marci romanesti care vand francize pe pietele externe, cum ar fi Rompetrol, Mobexpert sau Romstal.
Brand global
In prezent, cea mai tentanta piata pentru extindere o constituie, conform reprezentantilor companiei, Rusia, deosebit de atractiva nu doar pentru Jolidon, dar si pentru alte branduri ultraconsacrate in domeniu, in conditiile in care cererile provenite din aceasta piata sunt in continua crestere.
Cititi si alte articole de lifestyle pe www.yourmoney.ro - noi va recomandam:
1. Cel mai scump hotel din Romania
2. Febra Hard Rock Cafe cuprinde Romania
3. Ultima editie a celui mai ravnit calendar din lume: Pirelli