4 Decembrie 2009

Showroom multibrand cu bijuterii, dupa o investitie de 1 mil. lei in amenajare



Dupa o investitie de 1 milion de lei, Micri Gold Bijuterii, liderul pietei private de bijuterii din Romania, a inaugurat cel mai mare showroom multibrand al companiei. Aici vor fi prezentate colectii si piese unicat ale unor branduri precum Chopard, Bvlgari, Damiani, deGrisogono, Chimento, Schoeffel, Gianni Lazzaro, Claudio Fiorentino sau Dubey & Schaldenbrand.
Micri Gold a deschis magazinul in cadrul locatiei din Calea Victoriei 56, unde, la parterul hotelului Continental, vor fi expuse liniile de lux, colectiile reprezentative si obiectele unicat ale tuturor brandurilor distribuite.

Prezentarea celor noua marci de lux se face pe mai multe zone: Zona Bvlgari, Zona Chopard, Zona Damiani si o zona multibrand – amplasate pe o suprafata totala de aproximativ 160 mp. Reprezentantii Micri Gold estimeaza ca locatia va atrage cel putin 5.000 de vizitatori lunar.

"Nu credem ca decizia de cumparare de bijuterii de lux in segmentul high pe care il targetam a fost foarte afectata de criza financiara. In plus, foarte multi dintre cei care ne trec pragul privesc bijuteriile ca pe o investitie profitabila, de aceea vor continua sa investeasca in aceste obiecte, poate chiar mai mult decat inainte”, a declarat Andreea Ionita Loukas, director general al grupului Micri Gold Bijuterii.

Preturile bijuteriilor variaza intre 400 lei (pretul unui accesoriu Chopard) si cateva sute de mii de lei pentru produsele unicat, special comandate de catre clienti.

Potrivit companiei, cel mai bine vandute produse vor fi diamantele, acestea fiind o investitie sigura chiar si in perioadele de criza.

De asemenea, evolutia spectaculoasa in aceasta perioada a pretului aurului (care a crescut cu 30% de la inceputul anului) si estimarile de crestere pentru pretul diamantelor, odata cu cresterea cererii in China si India, sunt argumente de luat in considerare de catre investitori in aceasta categorie de produse, spun reprezentantii companiei.

Ei estimeaza ca noul showroom va genera in primul an 30% din vanzarile totale ale Micri Gold Bijuterii, care anul trecut s-au ridicat la circa 13,5 milioane lei.

”Nu credem ca avem concurenta directa, fiecare dintre firmele prezente pe piata fiind specializata pe alt segment de piata. Tinta noastra pentru primul an de la lansare este de 30% din cifra de afaceri a Micri Gold”, a adaugat Andreea Ionita Loukas.

Infiintata in 1991, Micri Gold Bijuterii este compania care a deschis primul magazin privat de bijuterii din Romania. Cu doua magazine si un showroom in Bucuresti, compania a facut ca branduri de prestigiu precum Bvlgari, Chopard, Damiani, Dubey&Schaldenbrand, Gianni Lazzaro sau Chimento sa fie cunoscute in Romania exclusiv prin Micri Gold Bijuterii.






Citeste si