22 Ianuarie 2010
Biscuit, un nou magazin de mofturi si capricii in Bucuresti
In plina criza financiara, Adriana Sohodoleanu, fost director de marketing in cadrul Colliers Romania, a deschis un magazin gourmet in Bucuresti. Oferta cuprinde o mare varietate de dulciuri, in special din ciocolata, ceaiuri, vin, carti culinare, elemente din ceramica, iar atmosfera este completata de evenimente care au ca scop aducerea clientilor mai aproape de noul brand.
Povestea Biscuit
Asadar, magazinul Biscuit a fost inaugurat din pasiunea Adrianei Sohodoleanu pentru tot ce inseamna dulciuri de calitate.
“Am deschis frigiderul, am luat la rand toate produsele pe care le-am adus cu mine din calatoriile in strainatate, am facut o lista cu cele pe care doream sa le am in magazin si am inceput sa iau legatura cu furnizorii lor din strainatate”, isi aminteste Sohodoleanu.
De unde vin produsele?
Cu toate acestea, in Biscuit se pot gasi si brand-uri fabricate in Romania, cum ar fi ciocolata facuta de atelierul de ciocolata Choco Fashion, praline, dulceata de casa si plante bio care pot fi folosite atat ca mirodenii, cat si ca ceaiuri.
Produse si preturi
Asocierea lor a venit natural, intrucat toate aceste game de produse se completeaza.
Preturile variaza de la 8 lei – plantele care pot fi folosite atat ca mirodenii, cat si ca ceai – la 200 lei – o cutie plina cu produse din ciocolata. In magazin se poate gasi si cea mai scumpa cafea din lume, Kopi Luwak, pretul unei cutii fiind de 430 lei.
De asemena, Adriana Sohodoleanu vrea sa-si mareasca oferta de literatura gourmet, carti aduse din Anglia si Statele Unite, si sa-si formeze in timp o adevarata biblioteca dedicata acestui segment.
Investitia initiala
Acum, la putin mai mult de o luna de la inaugurarea magazinului, bonul de cumparaturi al clientilor variaza intre 50 lei si 180 lei pentru cunoscatorii in domeniu, care sunt deschisi sa incerce lucruri noi.
Investitia initiala s-a ridicat la putin peste 40.000 euro si a constat in echipamente si lucrarile de amenajare a spatiului, iar, treptat, s-au adaugat costurile cu achizitionarea produselor.
Targetul magazinului este reprezentat de persoane cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani, lucreaza in multinationale, calatoresc mult, au o cultura a gustului, stiu ce sa ceara si recunosc brand-urile.
Cu toate acestea, Adriana Sohodoleanu declara ca ii trec pragul si foarte multi tineri, interesati sa descopere lucruri noi, care inteleg foarte bine care sunt caracteristicile de baza ale ciocolatei artizanale, precum si diferenta dintre aceasta si ciocolata de masa.
Concurenti
“Biscuit e mai putin decat fiecare din ei si, in acelasi timp, mai mult decat fiecare din ei”, adauga Adriana Sohodoleanu, caracterizandu-l ca fiind un magazin de dulciuri, mofturi, capricii si cadouri.
Evenimente
Astfel, in fiecare luna va fi prezentata o expozitie de fotografie, la care sa adauga grafica in miniatura sau desen in penita.
La acestea se vor adauga si sesiuni saptamanale de degustare sau intalniri cu specialisti in arta culinara, care vor da sfaturi cu privire la retete inedite sau sofisticate.