19 Februarie 2010

Sus in aer, pentru a lua cina

A lua cina in aer, la 50 de metri deasupra pamantului, este un concept inedit, dezvoltat de catre belgianul David Ghysels si prezent in aproape 30 de tari din intreaga lume. Din vara insa, si romanii se vor putea bucura de experienta Dinner in the Sky, evenimentul de lansare fiind programat pentru perioada 1-7mai 2010 de catre proprietarul afacerii in Romania, Sky Touring&Events.

Ce inseamna Dinner in the Sky?

Dinner in the Sky este destinat celor care doresc sa transforme o masa sau o intalnire obisnuita intr-un moment inedit care poate deveni, dupa imaginatia fiecaruia, Breakfast in the sky, Lunch in the sky, Cocktails in the sky, Meeting in the sky sau Internet café in the sky.

Dinner in the Sky are loc la o masa suspendata la 50 de metri, disponibila pentru o sesiune de 8 ore si care poate fi divizata sau personalizata in raport cu dorintele clientului.

Date organizatorice

Poate gazdui pana la 22 de persoane la masa si 3 persoane pentru personal, in spatiul din mijlocul platformei (bucatar, ospatar, artist), pentru fiecare sesiune. Astfel, la 2 sesiuni pe ora, mai mult de 350 de persoane pot avea acces la aceasta exceptionala platforma, sau doar 22 de persoane daca se doreste un eveniment exclusivist.

Un eveniment de acest tip poate fi tinut oriunde: teren de golf, spatiu public, castel, podgorie, monument istoric, daca exista o suprafata de aproximativ 500 de metri patrati care poate fi securizata, precum si autorizatia proprietarului.

De asemenea, se poate include o a doua macara cu o platforma (sau daca se doreste, mai multe) la aceeasi inaltime cu masa, care poate gazdui echipa de entertainment (ex: muzica) sau o prezentare (ex: o masina).

Cum se fac comenzile?

Comenzile se vor putea lansa online pe site-ul Dinner in the Sky, dupa momentul lansarii oficiale.

“Exista pana in acest moment interes din partea hotelurilor de lux si a companiilor pentru organizarea unor evenimente speciale”, declara Ovidiu Barbier, event manager si unul dintre proprietarii afacerii.

In ceea ce priveste lansarea in vreme de criza, Ovidiu Barbier este de parere ca, avand in vedere faptul ca acest concept reprezinta patrunderea pe o nisa a segmentului de entertainment, se va promova singur, mai ales ca, atunci cand se doreste organizarea unor evenimente speciale, care sa impresioneze si sa lase amintiri pentru o viata, clientii vor lua in considerare aceasta varianta.

Investitie

“Investitia initiala este un aspect confidential prin contractul semnat cu furnizorul si creatorul conceptului, insa investitia de baza, adica masa propriu-zisa, costa aproximativ 150.000 de euro”, declara Ovidiu Barbier.

La aceasta suma se adauga costuri de logistica, personal scolarizat in Belgia si in Romania cu instructori din partea furnizorului, contracte de inchiriere cu companii de macarale, paza, ambulanta, autorizatii, teste, generatoare si racorduri electrice, toalete ecologice, corturi si ansambluri de primire.

Pret

In ceea ce priveste tariful pentru a beneficia de acest serviciu, Ovidiu Barbier zice ca este dificil de creat un "model" de preturi pana nu se cunosc niste aspecte deosebit de importante, cum ar fi:

- perioada din an cand are loc evenimentul (monitorizarea de catre INMH a directiei si vitezei vanturilor este foarte importanta pe perioada desfasurarii evenimentului);
- nr. de participanti/ numarul de ridicari (randamentul acestei afaceri are si un criteriu - nr. de participanti);
- locatia (taxele sunt diferite in locatiile publice fata de cele private);
- modul de primire (normala sau VIP);
- caracterul de exclusivitate (petrecere privata) sau corporate;
- numarul sponsorilor si contractele de publicitate incheiate;
- etc.

Pentru stabilirea preturilor se organizeaza o intalnire cu potentialul client si de comun acord se stabilesc preturile, luand in calcul cele de mai sus, ca si eventualele solicitari speciale din partea clientului.

Un aspect important este acela ca toate "zborurile" vor avea caracter preplatit.




Citeste si