19 Februarie 2010
Sus in aer, pentru a lua cina
A lua cina in aer, la 50 de metri deasupra pamantului, este un concept inedit, dezvoltat de catre belgianul David Ghysels si prezent in aproape 30 de tari din intreaga lume. Din vara insa, si romanii se vor putea bucura de experienta Dinner in the Sky, evenimentul de lansare fiind programat pentru perioada 1-7mai 2010 de catre proprietarul afacerii in Romania, Sky Touring&Events.
Ce inseamna Dinner in the Sky?
Dinner in the Sky are loc la o masa suspendata la 50 de metri, disponibila pentru o sesiune de 8 ore si care poate fi divizata sau personalizata in raport cu dorintele clientului.
Date organizatorice
Un eveniment de acest tip poate fi tinut oriunde: teren de golf, spatiu public, castel, podgorie, monument istoric, daca exista o suprafata de aproximativ 500 de metri patrati care poate fi securizata, precum si autorizatia proprietarului.
De asemenea, se poate include o a doua macara cu o platforma (sau daca se doreste, mai multe) la aceeasi inaltime cu masa, care poate gazdui echipa de entertainment (ex: muzica) sau o prezentare (ex: o masina).
Cum se fac comenzile?
“Exista pana in acest moment interes din partea hotelurilor de lux si a companiilor pentru organizarea unor evenimente speciale”, declara Ovidiu Barbier, event manager si unul dintre proprietarii afacerii.
In ceea ce priveste lansarea in vreme de criza, Ovidiu Barbier este de parere ca, avand in vedere faptul ca acest concept reprezinta patrunderea pe o nisa a segmentului de entertainment, se va promova singur, mai ales ca, atunci cand se doreste organizarea unor evenimente speciale, care sa impresioneze si sa lase amintiri pentru o viata, clientii vor lua in considerare aceasta varianta.
Investitie
La aceasta suma se adauga costuri de logistica, personal scolarizat in Belgia si in Romania cu instructori din partea furnizorului, contracte de inchiriere cu companii de macarale, paza, ambulanta, autorizatii, teste, generatoare si racorduri electrice, toalete ecologice, corturi si ansambluri de primire.
Pret
- perioada din an cand are loc evenimentul (monitorizarea de catre INMH a directiei si vitezei vanturilor este foarte importanta pe perioada desfasurarii evenimentului);
- nr. de participanti/ numarul de ridicari (randamentul acestei afaceri are si un criteriu - nr. de participanti);
- locatia (taxele sunt diferite in locatiile publice fata de cele private);
- modul de primire (normala sau VIP);
- caracterul de exclusivitate (petrecere privata) sau corporate;
- numarul sponsorilor si contractele de publicitate incheiate;
- etc.
Pentru stabilirea preturilor se organizeaza o intalnire cu potentialul client si de comun acord se stabilesc preturile, luand in calcul cele de mai sus, ca si eventualele solicitari speciale din partea clientului.
Un aspect important este acela ca toate "zborurile" vor avea caracter preplatit.