26 Februarie 2010
Galeriile Noblesse aduc in exclusivitate brand-ul CorteZARI in Romania
Galeriile Noblesse aduc brandul CorteZAR in exclusivitate pe piata din Romania, un brand italian de mobila, care se adreseaza unui public cu venituri peste medie.
Conceptul CorteZARI
„Nivelul produselor CorteZARI este unul mediu-inalt spre foarte inalt. Este foarte important designul, dar foarte multa valoare adaugata da o complexitate finisajelor - de la cele standard lacuite la finisaje in mai multe straturi, cu foita de aur si argint care se produc manual si necesita un timp mult mai lung de realizare. Procesul de fabricatie este unul extrem de minutios si traditia manufacturiera care se transmite impreuna cu inovatia tehnologica fac ca piesele sa fie toate adevarate bijuterii atent slefuite”, declara Loredana Preda, manager general Galeriile Noblesse.
Preturi
Pretul la mesele inalte poate varia intre 2.000 si 6.000 euro, in functie de materiale, finisaje, folosindu-se o gama foarte variata de dimensiuni, materiale si finisaje.
Cele mai scumpe raman piesele masive ale dulapurilor, ale caror preturi variaza intre 5.000 si 8.000 euro.
Cui se adreseaza
„Sunt, in general, clienti cu venituri medii-inalte, peste 3000 euro si cu studii superioare, care aprecieaza arta si amintirile traite in calatorii care le-au influentat cu siguranta gusturile”, adauga directorul general al Galeriilor Noblesse.
Investitie
„Trebuie luat in calcul faptul ca investitia in reprezentarea unui brand inseamna o campanie de promovare permanenta, sustinuta in diverse media, extinderea spatiului de prezentare a colectiilor in toate show room-urile Galeriilor Noblesse. Practic, vorbim de o investitie importanta pe care o faci pe termen lung, iar roadele le culegi mai tarziu”, completeaza directorul general Galeriile Noblesse.