9 Iulie 2010

Cielo Venezia, business-ul care vrea sa concureze cu Cellini



Magazinele de bijuterii Cielo Venezia 1270 au intra pe piata din Romania in anul 2008, in plina criza financiara. Cum s-a dezvoltat insa business-ul italian pe piata locala si care au fost pasii pana la o cifra de afaceri de 10 milioane de euro pe an?
Cielo Venezia 1270 a intrat pe piata din Romania in anul 2008 prin deschiderea a patru magazine si incheind un parteneriat cu lantul de bijuterii Royal Caro. Din 2009 numarul acestora a crescut constant, ajungand la zece, in februarie, anul aceasta.

Astfel, magazinele companiei sunt prezente acum in centre comerciale din Bucuresti, Constanta si Timisoara.

“Pentru anul 2010 am incheiat procesul de extindere, insa planuim sa deschidem alte cinci magazine in Cluj, Iasi, Brasov, Pitesti si Craiova”, declara Alexandru Caravaniez (foto), managing partner Cielo Venezia 1270. In plus, el spune ca isi propune sa devina un concurent pe piata locala pentru lantul de bijuterii si ceasuri Cellini.

In oferta magazinului se regasesc colectii care se adreseaza diferitelor segmente de piata, astfel ca preturile bijuteriilor se situeaza intre 40 si 25.000 de euro, sau chiar mai mult pentru piesele speciale, realizate la comanda.

Cifra de afaceri Cielo Venezia a evoluat de la 1.271.000 lei in 2008, la 5.824.000 lei la sfarsitul anului 2009, iar pentru primele sase luni ale acestui an valoarea totala a vanzarilor a ajuns la 4,2 milioane de lei. In ceea ce priveste estimarea pentru sfarsitul anului, Alexandru Caravaniez a declarat ca se asteapta la o cifra de afaceri de aproximativ 10 milioane de lei.

De asemenea, numarul angajatilor a crescut treptat de la 15 persoane in 2008 la 56 de persoane in prezent, iar pana la sfarsitul anului numarul acestora va ajunge la 60 de persoane.

Cielo Venezia 1270 este prezenta in 30 de tari pe plan mondial si se traduce prin peste 3.000 de magazine, 300.000 bijuterii vandute anual si o cifra de afaceri estimata la 80 de milioane de euro.






Citeste si