18 Martie 2011

Botan, McCann Erickson: Incrancenarea nu face nici pauza de publicitate sa arate bine, nici vanzarile sa urce



Fata de sfarsitul anilor ’90, cand a intrat in publicitate Adrian Botan, acum creative partner la McCann Erickson, publicitatea de azi e mai putin distractiva si mai incrancenata, spune el. “Asta nu face nici pauza de publicitate sa arate bine, nici vanzarile sa urce”.

“Publicitatea si marcom-ul romanesc sunt mult mai structurate dar si mai retinute acum, mult mai putin antreprenoriale. Se foloseste mult jargon de marketing aiurea si se foloseste prea putin bunul simt: pana la urma, multe campanii arata cum arata, lipsite de consistenta si de profesionalism”, a mai spus Botan.

Prima lucrare memorabila din cariera directorului de creatie este un proiect special Connex-Academia Catavencu, realizat de fosta agentie D’Arcy. Echipa care a lucrat la proiect e formata din oameni care au devenit nume mari ale publicitatii: Manuela Necula (in prezent CEO Ogilvy Group Romania), Aneta Bogdan (managing partner Brandient), Liviu David (director de creatie la Next Advertising), Alina Gavrila (managing partner Gavrila&Asociatii).

Protagonistii campaniei au fost Nicolae si Elena Ceausescu.

Vedeti cum arata printul Connex, care este povestea din spatele lui, dar si care au fost primele lucrari ale altor sapte directori de creatie, intr-un articol publicat in suplimentul de media&advertising al Wall-Street.ro.



Citeste si