25 Mai 2011

Mediapost Hit Mail, afaceri in crestere cu 30% in primele patru luni



Grupul romano-francez de marketing direct Mediapost Hit Mail a raportat afaceri de 2,2 milioane de euro in primele patru luni ale anului, in crestere cu 30% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

“Incepem, asa cum era de asteptat, sa culegem roadele investitiiilor de peste 600,000 de euro realizate de noi in ultimii doi ani in logistica, tehnologie si date’’, a declarat Marian Seitan, fondatorul si directorul general al companiei.

Compania a lansat in martie 2011 platforma logistica din Chitila Logistic Park. Platforma are 1800 de m² si este optimizata pentru operatiuni de marketing direct si relational, promotii pentru consumatori si distributie de pliante.

Grupul Mediapost Hit Mail ofera servicii de marketing relational si marketing direct multicanal (direct mail, call center, e-mail marketing, mobile marketing), administrare de baze de date, logistica de promotii pentru consumatori si retaileri si distributie de pliante in cutiile postale.

Grupul Mediapost Hit Mail, infiintat in 1997, este detinut 60% de catre Posta Franceza si 40% de catre fondatorul Marian Seitan. Posta Franceza a intrat in actionariatul Mediapost Hit Mail in martie 2009, prin intermediul companiei sale Mediapost. Pe langa sediile din Bucuresti, grupul mai detine un birou la Sofia, in Bulgaria. In 2010, grupul Mediapost Hit Mail a avut o cifra de afaceri de 6 milioane de euro.



Citeste si