16 August 2011
Zece branduri de stiri care vor exista si in 2020
Majoritatea brandurilor care vor influenta productia de stiri de peste zece ani s-au nascut odata cu internetul. Insa printre numele care vor fi citate si in 2020 se numara si branduri vechi de peste 160 de ani cum este cotidianul american The New York Times, conform topului realizat de publicatia Business Insider.
The New York Times
Structura companiei The New York Times ar putea sa fie diferita si foarte probabil ca redactia va fi mult mai mica. Dar, cu ajutorul tehnologiei si a unor decizii de business corecte, ziarul american ar trebui sa fie inca in viata si sa fie recunoscut ca unul dintre cele mai importante branduri de stiri.
Sursa foto: The New York Times
De exemplu, fotografia cu prabusirea avionului US Ariways pe raul Hudson din New York a fost transmisa pentru prima data pe Twitter
In urmatorul deceniu, site-ul ar putea deveni un instrument si mai bun de raspandire a stirilor si va ajuta la prezentarea acestora prin observatii la fata locului, fotografii si video.
Cel mai probabil motorul de cautare american va imbunatati Google News si il va integra in Google+. Astfel, Google va continua sa fie una dintre cele mai importante companii de distributie de stiri.
In cazul in care nu se va inregistra vreun colaps a capacitatii de productie a inginerilor Facebook ori nu va aparea un nou competitor care sa ia fata retelei de socializare, aceasta va continua sa fie un foarte important brand de stiri in urmatorul deceniu.
Univision
Iar, in contextul in care populatia vorbitoare de spaniola continua sa creasca in SUA, Univision - acum sub conducerea unui fost executiv al NBC si AOL- devine din ce in ce mai important.
Sursa foto: Univision
Bloomberg
Stirile de business – zona care aduce grosul veniturilor imperiului Bloomberg- vor avea o competitie tot mai mare odata cu dezvoltarea internetului si a tehnologiilor mobile, iar Bloomberg va trebui sa se asigure ca ofera stirile cu acuratete si foarte rapid.
Sursa foto: Bloomberg
Al Jazeera
Dar Orientul Mijlociu este inca o sursa extrem de importanta de stiri, atat in ceea ce priveste conflictele cat si in privinta dezvoltarii.
Influenta Al Jazeera va creste si s-ar putea sa se intample acelasi lucru si cu distributia acestui canal de televiziune in SUA, mai ales in contextul in care televiziunea prin internet devine o realitate.
Sursa foto: Al Jazeera
Yahoo
Totodata, grupul american de internet AOL pare sa fie tot mai ambitios in crearea si cumpararea de branduri cu continut premium avand in vedere ca anul trecut a achizitionat cotidianul online The Huffington Post si TechCrunch, unul dintre cele mai importante bloguri de tehnologie din Silicon Valley.
Dar nici Yahoo nu a intrat chiar la apa desi multi oameni din industrie spun ca gigantul american este in deriva.
Urmatorii zece ani vor fi interesanti pentru companie deoarece ar putea sa scada usor pe masura ce utilizatorii sai de e-mail ori ai serviciului de cautare ar putea alege alte alternative. Sau ceva ar putea sa o revigoreze. Dar, cu siguranta, Yahoo va ramane un loc foarte important de unde milioane de oameni isi iau stirile.
CNN
CNN este aproape sinonim cu stirile de calitate si ar trebui sa fie si in continuare un urias brand de stiri.
Sursa foto: CNN
Politico
Dar Districtul Columbia (Washington) va avea nevoie sa se promoveze cumva. Iar Politico pare sa sa devina un brand dominant care sa dureze.
Sursa foto: Politico