7 Februarie 2006
Cele mai bune reclame sunt alese la BestAds
Incepand cu februarie 2006, IQads a dat startul la cea de-a doua editie BestAds, primul festival on-line de publicitate. Fiind gandit ca o competitie intre cele mai bune reclame romanesti, BestAds isi propune, editie de editie, sa adune voturile consumatorilor si pasionatilor de publicitate, exprimand intr-o forma interactiva preferintele acestora in legatura cu creatiile publicitare romanesti ale fiecarui an. Dupa ce la prima editie BestAds a beneficiat de exprimarea a peste 6000 de voturi, la numai doua saptamani de la lansarea celei de-a doua editii, au fost exprimate mai mult de 7000 de preferinte, procesul de vot aflandu-se in desfasurare.
Selectia creatiilor publicitare care au intrat in procesul de votare in toate cele cinci categorii ale concursului (campanii, spot TV, spot radio, print, cea mai buna coloana sonora a unui clip publicitar) a fost realizata incepand de anul trecut de catre membrii comunitatii virtuale IQads, prin nominalizarea lor in cadrul forumului dedicat al portalului.
BestAds transforma subiectivitatea intr-un avantaj. Unii vor alege printul la care au ras, altii spotul care i-a emotionat, unii vor judeca strategia, altii executia, unii vor miza pe faptul ca sunt consumatori ai produsului din reclama, altii vor miza doar pe o replica amuzanta a unui scenariu bine scris. Diversitatea criteriilor este completata de faptul ca BestAds exprima parerea unei comunitati de oameni care intr-un fel sau altul sunt apropiati de fenomenul publicitatii. Acest lucru ne face sa credem ca BestAds s-ar putea dovedi o oglinda a succesului pe care o reclama l-a avut in randul consumatorilor sau il va avea la competitiile clasice ale industriei., a declarat Valentin Vasiloiu, din partea IQads.
Selectia creatiilor publicitare care au intrat in procesul de votare in toate cele cinci categorii ale concursului (campanii, spot TV, spot radio, print, cea mai buna coloana sonora a unui clip publicitar) a fost realizata incepand de anul trecut de catre membrii comunitatii virtuale IQads, prin nominalizarea lor in cadrul forumului dedicat al portalului.
BestAds transforma subiectivitatea intr-un avantaj. Unii vor alege printul la care au ras, altii spotul care i-a emotionat, unii vor judeca strategia, altii executia, unii vor miza pe faptul ca sunt consumatori ai produsului din reclama, altii vor miza doar pe o replica amuzanta a unui scenariu bine scris. Diversitatea criteriilor este completata de faptul ca BestAds exprima parerea unei comunitati de oameni care intr-un fel sau altul sunt apropiati de fenomenul publicitatii. Acest lucru ne face sa credem ca BestAds s-ar putea dovedi o oglinda a succesului pe care o reclama l-a avut in randul consumatorilor sau il va avea la competitiile clasice ale industriei., a declarat Valentin Vasiloiu, din partea IQads.