8 Februarie 2006

GMP a obtinut, cu 4 campanii finaliste, cel mai mare numar de puncte din Romania la AdPrint 2006

GMP a obtinut cel mai mare punctaj din Romania in cadrul festivalului european de publicitate AdPrint 2006, care a avut loc la Brasov, in perioada 2-5 februarie. Agentia a obtinut 4 nominalizari pentru campaniile Bucovina pentru Bucovina, Categoria "Institutional", Posta Romana - Eminescu, Enescu, Caragiale, Categoria "Financial Services", Grovana, Categoria "Personal Gift" si din nou Posta Romana, Categoria "Best Use of Illustration", comuland un total de 8 puncte.

In festival s-au inscris 112 echipe din 15 tari, iar lucrarile au fost evaluate de un juriu international exigent si experimentat, prezidat de Tony Granger, Chief Creative Officer, Saatchi & Saatchi NY si Erik Vervroegen, Creative Director TBWA Paris.

Competitia a fost extrem de puternica, incluzand unele din cele mai creative agentii din lume precum TBWA Paris, premiata in mai multe randuri la Festivalul de la Cannes, Ogilvy & Mather Belgia, Publicis Conseil Franta, Scholz & Friends Germania, Red Cell Germania, McCann Erickson Italia si Lowe Turcia.

Comentand rezultatele, Emilian Arsenoaiei, Creative Director GMP/Ashley Bucharest spune: "Scandalos! In doua categorii, GMP pierde in fata TBWA Paris! Sincer, as vrea sa ni se intample asta la toate festivalurile la care participam. Oricum, serios vorbind, cred ca am avut parte de un festival cu un juriu mult peste cel de la Ad'Or sau de la Golden Drum de anul trecut. Iar criteriile de selectie au parut a fi intr-adevar de festival european. In acest context, nu pot decat sa ma bucur ca GMP si-a gasit loc printre finalisti si ca, mai mult decat atat, a reusit sa fie cea mai consistenta agentie din Romania. Felicitari celor de la McCann, care au mai dat nas in nas cu TBWA Paris si au reusit sa castige.

Felix Tataru, Managing Director GMP/Ashley Bucharest, completeaza: Suntem bucurosi sa vedem ca lucrarile au fost apreciate nu numai din punct de vedere creativ, dar si din perspectiva relevantei pentru client. Toate lucrarile GMP intrate in finala au fost originale si curajoase, dar cel mai important, s-au potrivit brandului si au atins obiectivele clientului.

Recunoasterea obtinuta de GMP in cadrul unui festival in care a concurat alaturi de cele mai valoroase echipe de creatie din lume vine in completarea succesului inregistrat anul trecut la Golden Drum, unde s-a clasat pe locul 3 in topul agentiilor din Romania.



Citeste si