Ce branduri au retinut telespectatorii care au urmarit meciul Romania - Franta
Astfel, Ursus, brandul cel mai bine memorat de catre public a fost mentionat de 6% dintre subiecti, Bergenbier de 5,5%, Coca-Cola (3%), Adidas (2,4%), Dacia (1,4%) si Ceresit (1,3%).
Urmatoarele branduri, conform mentionarilor spontane facute de catre intervievati, sunt: Heineken, Baumax, Pepsi, Borsec, Cosmote, Intersport, Orange, Suzuki, Cava d'Oro si Stanley Bet - toate cu procente de sub 1%.
Cercetarea a masurat notorietatea spontana a brandurilor promovate pe durata meciului si intre reprize si se refera la publicul din mediul urban, cu varste cuprinse intre 15 si 64 de ani, persoane care au urmarit cel putin 5 minute meciul de fotbal.
Studiul a fost realizat pe un esantion de 208 interviuri telefonice, aleator, probabilistic. Eroarea maxima asociata procentelor este de 3,2%.
Exact Cercetare si Consultanta este o agentie de cercetare de piata full service, care anul trecut a avut o cifra de afaceri in jurul a 450.000 de euro.
Compania face parte din BBDO Romania, grup de comunicare care in 2010 a inregistrat un business de circa 26,9 milioane de euro.