10 Februarie 2006
Odyssey va comunica Primola si Ulpio in 2006
In luna decembrie a anului trecut Supreme Chocolate SRL a organizat un pitch pentru cele 2 conturi, ciocolata Primola si biscuitii Ulpio, la care au participat 5 agentii. Odyssey a fost desemnata agentia care va prelua comunicarea integrata a celor 2 marci in 2006.
Cristi Stancu, Director Marketing Supreme Chocolate: A fost un picth in care am vazut multe idei interesante insa strategia si creatia propusa de Odyssey s-a pliat cel mai bine pe asteptarile noastre.
Suntem entuziasti de castigarea celor doua conturi, mai ales ca a fost un efort sustinut al unei echipe extinse la sfarsitul anului trecut. Primola si Ulpio sunt 2 branduri relativ tinere, care au crescut si si-au format o identitate conturata. Ne dorim in acest an ca proiectele dezvoltate impreuna sa isi aiba un aport important in construirea celor doua marci, declara Diana Flutur.
Cristi Stancu, Director Marketing Supreme Chocolate: A fost un picth in care am vazut multe idei interesante insa strategia si creatia propusa de Odyssey s-a pliat cel mai bine pe asteptarile noastre.
Suntem entuziasti de castigarea celor doua conturi, mai ales ca a fost un efort sustinut al unei echipe extinse la sfarsitul anului trecut. Primola si Ulpio sunt 2 branduri relativ tinere, care au crescut si si-au format o identitate conturata. Ne dorim in acest an ca proiectele dezvoltate impreuna sa isi aiba un aport important in construirea celor doua marci, declara Diana Flutur.