21 Octombrie 2011

Peste 1.100 de stiri despre festivalul Enescu. Ce publicatii straine au promovat evenimentul



Editia din acest an a Festivalului international “George Enescu” a fost mediatizata in cadrul a 1164 de materiale jurnalistice in perioada 28 august - 10 octombrie 2011, potrivit unei analize a companiei de monitorizare mass-media Media Image Group.

Cele mai multe articole au fost scrise in in presa online (693 de articole), urmate de print (400 de articole). Pe de alta parte, pentru televiziune au fost scrie 43 stiri si 28 de stiri pentru radio.

“Editia din acest an a Festivalului <<George Enescu>> a acumulat o audienta generala de 68.1% din populatia adulta, urbana, reprezentand un numar de 4 068 000 de cititori”, a adaugat George Domnisoru, reprezentantul Media Image Group.

Festivalul s-a desfasurat in perioada 1 - 25 septembrie 2011 si a fost prezentat drept imagine culturala pentru Romania.

Jurnalul National Supliment este publicatia cu cele mai multe articole despre festival, iar TVR1 si RRA sunt posturile TV si radio cu cea mai mare mediatizare a evenimentului.

In strainatate, evenimentul a fost promovat de 21 de site-uri internationale, cele mai multe din Franta, Regatul Unit, Germania, Olanda, Austria, dar si Asia). Printre acestea se numara Deutsche Welle, The Independent, La Croix, Le Point, Les Echos, L'Express, The Telegraph

Analiza a fost efectuata pe un numar de 20 de cotidiene centrale, 207 periodice centrale, (cifra ce include si suplimentele acestora), 16 posturi tv, 10 posturi radio, 306 publicatii locale si peste 1000 site-uri si bloguri, in perioada 28 august - 10 octombrie 2011.

Sursa foto: www.festivalenescu.ro



Citeste si