1 Noiembrie 2011

Grupul de marketing direct Mediapost Hit Mail estimeaza afaceri de 7,5 mil. euro in 2011



Grupul de marketing direct si relational Mediapost Hit Mail ar putea ajunge la finalul acestui an la o cifra de afaceri de 7,5 milioane de euro, comparativ cu sase milioane de euro anul trecut. Cresterea este generata de majorarea numarului de clienti care folosesc serviciile de marketing direct si de diversificarea portofoliului de servicii al grupului.

In primele noua luni ale anului, Mediapost Hit Mai a avut un business de 5,5 milioane de euro, in crestere cu 33% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

"In criza, companiile din Romania au inceput sa descopere avantajele masurabilitatii si ale interactivitatii", a declarat Marian Seitan, fondatorul si directorul general al Mediapost Hit Mail.

In portofoliul de clienti ai Mediapost Hit Mail se afla Astra Asigurari, Avon, British American Tobacco, Danone, Forum Media, Heineken, Hewlett-Packard, La Redoute, Metro Group, Mobexpert, Provident, Reader’s Digest, Rompetrol. Printre clientii castigati in acest an se numara compania Reader’s Digest, care editeaza revista Reader’s Digest.

Grupul Mediapost Hit Mail este format din companiile Mediapost Hit Mail, Inbox Marketing, Create Direct, Interactions Marketing, Hit Mobile Marketing, Mediapost Hit Mail Bulgaria. Grupul ofera servicii de marketing relational si marketing direct multicanal (direct mail, call center, e-mail marketing, mobile marketing), administrare de baze de date, logistica de promotii pentru consumatori si retaileri si distributie de pliante in cutiile postale.

Acesta a fost infiintat in 1997 de catre Marian Seitan, care detine 40% din companie. Restul actiunilor sunt controlate de catre Posta Franceza, care a intrat in actionariatul Mediapost Hit Mail in martie 2009, prin intermediul companiei sale Mediapost.

Pe langa sediile din Bucuresti, grupul mai detine un birou la Sofia, in Bulgaria, deschis in 2005 si unul la Cluj-Napoca, deschis in iunie 2011.



Citeste si