1 Martie 2005

Aventura la vârsta de 10 ani: 1,5 milioane dolari investiti intr-o pledoarie pentru Bucuresti

DC Communication, una dintre primele companii de relatii publice si comunicare strategica de pe piata româneasca, marcheaza aniversarea a 10 ani de activitate si anunta lansarea unui nou proiect de relocare a birourilor, care raspunde stilului companiei si cresterii echipei.

DC Communication are la ora actuala o echipa de 39 de persoane, cel mai extins portofoliu de servicii de relatii publice si comunicare strategica si cel mai bogat portofoliu de clienti permanenti. Cifra de afaceri de 2,3 milioane de Euro la sfârsitul anului 2004 pozitioneaza DC in fruntea clasamentului industriei de profil.

„Piata de relatii publice si comunicare strategica din România se afla inca intr-un proces de maturizare”, spune Crenguta Rosu, unul dintre cei doi initiatori si manageri ai firmei. „Fata de tarile in care industria este mai asezata, realizarile noastre financiare sunt mici, dar am avut ocazia, in numeroase proiecte in care am lucrat alaturi de companii multinationale, sa verificam faptul ca standardele noastre de calitate sunt in linie cu cele internationale.”

Teodor Frolu, Co-Managing Partner al DC Communication, a anuntat cu prilejul marcarii celor 10 ani intentia companiei de a investi 1,5 milioane de dolari intr-un nou sediu, in urmatorii cinci ani. Proiectul este special intrucât are in vedere valorificarea unei cladiri cu traditie, aflata in zona strazii Uranus - Calea Rahovei si parte a fostei „Vame Bucuresti-Antrepozite”. Constructia a beneficiat de contributia lui Anghel Saligny si poarta semnatura arhitectului italian Giulio Magni.

„Miza reinventarii spiritului „Bucurescilor” continua sa fie pentru noi o provocare. La aceasta am aderat acum 4 ani când am decis prezenta noastra in centrul vechi al Bucurestiului. Acum am hotarât sa pornim intr-o noua aventura.Vom utiliza un credit pentru a readuce la viata aceasta bijuterie de arhitectura industriala. Abandonata de 14 ani, cladirea se afla intr-o zona a orasului care nu este pretuita la adevarata valoare. Pentru noi va fi mai mult decât o investitie imobiliara. Dorim sa o folosim si ca sediu, pentru noile dezvoltari ale companiei”, spune Teodor Frolu.

Proiectul pentru noul sediu prevede o perioada de aproximativ doi ani pentru constructie. Finalul estimat este o cladire multifunctionala de secol XXI, super tehnologizata, ce pune in valoare arhitectura de o calitate deosebita, de sfârsit de secol XIX. Se doreste o cladire dedicata comunicarii si artelor vizuale, o combinatie de birouri si spatii publice, sali de expozitii si centre de documentare. DC Communication are in vedere, de asemenea, parteneriate si cu alte companii sau organizatii care vor dori sa fie parte a acestui proiect.

DC Communication s-a implicat in numeroase proiecte care au ca scop refacerea orasului sau promovarea istoriei Bucurestilor, sprijina constant Centrul International pentru Arta Contemporana si a fost adesea un sustinator al proiectelor artistice de avangarda. In acelasi timp, compania a investit resurse in programe sociale, asumându-si rolul de actor social implicat.

DC Communication s-a infiintat in anul 1995 si este unul din pionerii relatiilor publice si ai comunicarii strategice din România. Ariile profesionale acoperite sunt: comunicare corporatista, comunicare financiara, comunicare de brand, marketing PR, comunicare interna, comunicare institutionala, e-PR. Portofoliul actual de clienti permanenti include: Brau Union, Connex, Delegatia Comisiei Europene in România, GlaxoSmithKline, Nokia, Novensys, Raiffeisen Bank, Ulker, Western Union.



Citeste si