22 Februarie 2006

Programul de branding intern - BrandTherapy

Agentia de identitate si consultanta de brand Strategid a dezvoltat programul BrandTherapy. Adresandu-se, in principal, companiilor mari si angajatilor acestora, programul are ca scop central valorificarea superioara a capitalului uman prin apelul la resursele valorilor de brand ale companiei, urmarind cresterea motivatiei, a loialitatii angajatilor si transformarea lor in vectori reali ai respectivului brand.

Pentru a avea o imagine coerenta in exterior si pentru ca brandul companiei sa fie perceput corect si unitar de catre public si clienti, trebuie ca, inainte de toate, angajatii si colaboratorii sa asimileze si sa impartaseasca valorile si promisiunea acestui brand. Modul in care se adreseaza clientilor (mesajul transmis, tonul vocii, elementele de metalimbaj), stilul vestimentar, conduita generala trebuie sa reflecte corect si fidel spiritul brandului respectiv.

Conceput astfel incat sa poata fi adaptat necesitatilor concrete ale companiei, proiectul de branding intern BrandTherapy imbina intr-o maniera coerenta elemente de branding si identitate strategica, management al resurselor umane, marketing intern, optimizare a activitatii umane si profesionale.

Strategid este o agentie de identitate si consultanta de brand cu sediul in Bucuresti si care foloseste pentru creatia de identitate un sistem integrat propriu de analiza si audit de brand. Printre clientii sai se numara PsihoCon, TeamBridge, Imagoo, Minet Grup, Vicas, Complex Brasov, AMC.



Citeste si