12 Decembrie 2011

Cristian Mucichescu pleaca de la conducerea OMD. Agentia este condusa interimar de Carmen Tanasie



Cristian Mucichescu (foto), cel care a condus din martie 2008 agentia de media OMD Romania, a parasit compania, acesta urmand sa se ocupe de vanzarea de publicitate pentru televiziunile din trustul Intact. Functia sa va fi preluata de catre Carmen Tanasie, directorul general al Omnicom Media Group, entitatea din care face parte OMD Romania, au anuntat oficialii Omnicom.

Tanasie va conduce OMD Romania, impreuna cu Eugen Terchila, care va coordona activitatile de client service si Nicu Laita, media director.

“A sosit clipa sa ii multumim lui Cristi pentru toata munca si eforturile personale depuse pe parcursul ultimilor patru ani, pentru a creste, de trei ori agentia”, a declarat Carmen Tanasie (foto), CEO al Omnicom Media Group Romania, grup cu afaceri de 30,9 milioane de euro anul trecut.

Pe de alta parte, agentia OMD Romania a avut anul trecut o cifra de afaceri de circa 29,9 milioane de euro si un profit net in jurul a 260.000 de euro. De asemenea, compania raporta anul trecut 36 de angajati. In 2008, agentia inregistra un business de aproximativ 10 milioane de euro.

Cristian Mucichescu a fost seful OMD incepand cu martie 2008, el venind atunci dupa sapte ani petrecuti ca director executiv la agentia Media Direction, parte a grupului BBDO Romania. Intre 2000 si 2001 a mai lucrat ca manager de dezvoltare a businessului in cadrul MindShare.

Decizia plecarii lui Mucichescu de la OMD a venit la doua luni dupa ce contul de media al Vodafone s-a reintors in portofoliul Universal McCann, agentia de media buying a grupului McCann Erickson. OMD lucra de la inceputul anului trecut pentru Vodafone, ca urmare a unei licitatii castigate de Omnicom la nivel international. Vodafone este unul dintre cei mai mari advertiseri la nivel local, cu un buget de achizitie de spatiu publicitar in jurul a zece milioane de euro.

“A fost o decizie extrem de dificil de luat, dar consider ca la un anumit moment este indicat sa iti largesti orizonturile. Si cum poate fi acest lucru mai bine facut decat incercand, dupa foarte multi ani de activitate in agentie, sa fii si de partea cealalta, adica a clientului sau a furnizorului. In cazul meu, pentru urmatoarea perioada voi experimenta cum este sa fii in pielea uneia dintre cele mai mari companii din Romania”, a afirmat Cristian Mucichescu.

El va conduce vanzarile de publicitate ale televiziunilor din trustul Intact (Antena 1, Antena 3, Antena 2 si Gsp TV), potrivit unor surse din piata. Despre posibila plecare a lui Mucichescu la Intact a scris pentru prima data publicatia Pagina de media.

Pe de alta parte, Eugen Terchila, un manager cu experienta de aproximativ 16 ani in media, a preluat din noiembrie pozitia de new business development manager al grupului. Printre clientii cu care a lucrat de-a lungul timpului se numara Dacia-Renault, Mars, Wrigley, Bancpost, Brenac, Campofrio, Colgate Palmolive, Kraft Jacobs Suchard si Romtelecom.



Citeste si