14 Decembrie 2011

Cum folosesc companiile din America Latina social media



Tot mai multe companii latino americane se axeaza pe dezvoltarea advertising-ului si a comunicarii cu clientii.

Social media a devenit o parte importanta a mediului de afaceri din intreaga lume, iar companiile se straduiesc sa profite de pe urma acesteia, potrivit raportului citat de eMarketer.

In raportul intocmit de compania de consulanta Grant Thornton LLP s-a stabilit ca 53% din companiile respondente din America Latina folosesc social media, iar 78% doreste sa-si creasca expunerea pe acest sector.

Procentele sunt similare si pentru tarile nordice si din Asia de Sud-Est, unde 72%, respectiv 75% din comapaniile chestionate, doresc sa se foloseasca mai eficient de social media.

Grant Thornton mai arata ca 47% din tarile nord americane chestionate utilizeaza aceasta modalitate de advertising.

Pietele emergente inregistreaza cea mai mare crestere pe social media din cauza dezvoltarii economice si accesului tot mai usor la Internet.

Per total 53% dintre companiile chestionate folosesc social media petru advertising, 43% pentru recrutare, iar 51% pentru comunicarea cu clientii.



Citeste si