29 Decembrie 2011
Campanie publicitara de sarbatori cu British Petroleum
British Petroleum a lansat pe 26 Decembrie un nou spot publicitar, care face parte din campania ce promoveaza proiectul de restaurare a ecosistemului afectat in timpul scurgerii de petrol de la platforma Deepwater Horizon din Golful Mexic, din primavara lui 2010.
Clipul a fost difuzat special pe data de 26, cu ocazia Sarbatorilor de Craciun, cand majoritatea americanilor stau acasa.
Aceasta este prima dintr-o serie de reclame, in care apar si angajati ai BP Plc. Clipul a fost produs de Purple Strategies, care a lucrat cu Ogilvy la spoturile digitale si cu Ogilvy PR in Washington, pentru o campanie in social media, potrivit celor de la AdAge.
Ultima campanie de advertising a fost lansata de BP plc la sfarsitul lui 2010.
In zilele ce au urmat scurgerii de titei de pe platforma Deepwater Horizon, BP a lansat campania “Voices of BP”, avand ca protagonisti angajati ai companiei ce promiteau ca pagubele cauzate de poluarea cu titei vor fi rectificate.
Urmatoarea campanie, Voices of the Gulf, a incercat sa promoveze turismul din zona Golfului Mexic.
Ultimele mesaje publicitare arata trecerea la faza de restaurare a mediului, declara vicepresedintele de comunicare al BP, Geoff Morrell.
Aceasta este prima dintr-o serie de reclame, in care apar si angajati ai BP Plc. Clipul a fost produs de Purple Strategies, care a lucrat cu Ogilvy la spoturile digitale si cu Ogilvy PR in Washington, pentru o campanie in social media, potrivit celor de la AdAge.
Ultima campanie de advertising a fost lansata de BP plc la sfarsitul lui 2010.
In zilele ce au urmat scurgerii de titei de pe platforma Deepwater Horizon, BP a lansat campania “Voices of BP”, avand ca protagonisti angajati ai companiei ce promiteau ca pagubele cauzate de poluarea cu titei vor fi rectificate.
Urmatoarea campanie, Voices of the Gulf, a incercat sa promoveze turismul din zona Golfului Mexic.
Ultimele mesaje publicitare arata trecerea la faza de restaurare a mediului, declara vicepresedintele de comunicare al BP, Geoff Morrell.