8 Februarie 2012

BrandTailors si-a marit cifra de afaceri cu 20% anul trecut



Compania de strategie si design de brand BrandTailors, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri consolidata de circa 0,9 milioane de euro, in crestere cu 20% fata de anul anterior, datorita castigarii de zece noi clienti.

BrandTailors are doua divizii de business, una de branding de produs si una de branding de servicii.

"In ciuda situatiei dificile a pietei si a amprentei lasate de contextul socio-economic asupra intregii industrii de branding, in 2011 am dezvoltat peste 20 de proiecte, parte dintre acestea urmand a fi lansate in prima jumatate a acestui an”, a declarat Beatrice Danis managing partner al companiei de branding.

In acest an, conducerea companiei isi doreste sa lanseze 22 de proiecte, atat pentru clientii mai vechi din portofoliu (precum Albalact, Kandia Dulce sau Interstar Chim) cat si pentru companiile cu care lucreaza de curand (Novation Wave, Honey Factory sau Fabryo).

De asemenea, managementul isi doreste sa consolideze echipa de creatie si design de brand.

BrandTailors este o companie lansata in 2004 care are clienti precum The Coca-Cola Company, GlaxoSmithKline, Intersnak, Pepsico, Lactalis, Tetra Pak, Albalact, Caroli Foods, Kandia, Azuga Waters, Titan, Tiriac Holdings, Intact Media Group, Smartree sau Petrom.



Citeste si